Показано матеріалів: 671-680
Малювання тварин. У далекій пустелі Мета: навчальна: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; закріплювати знання про засоби передавання характерних форм копитних тварин; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати рухи копитних тварин; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Малювання тварин. Кішка біля вікна Мета: навчальна: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; закріплювати знання про засоби передавання характерних форм тіла кішки; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати рухи кішки; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості. |
Людина в русі. Олімпійські ігри Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом образотворчого мистецтва; ознайомлювати учнів із методами передавання руху в об’ємній формі; закріплювати знання про пропорції людського тіла; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); закріплювати початкові навички основних видів ліплення; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття творів мистецтва; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |
УРОК 29 Tема: Прісна водойма — природне угруповання Мета: формувати уявлення про прісну водойму як природне угруповання; розширювати знання учнів про рослинний і тваринний світ водойми; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи і бажання її охороняти. |
УРОК 28 Tема: Луки — природне угруповання Мета: продовжувати формувати поняття про природу України і рідного краю, про природні угруповання; сформувати поняття луки — природне угруповання; продовжувати формувати практичні навички роботи із підручником, зошитом; розвивати пізнавальну активність, спостережливість, уміння логічно мислити, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов до рідного краю. |
УРОК 27 Tема: Природні угруповання рідного краю. Ліс Мета: сформувати в дітей поняття природне угруповання; ознайомити із групами живих організмів, які там живуть; продовжувати знайомити із лісом, але вже як природним угрупованням; розвивати естетичні почуття, мислення; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до лісу. |
УРОК 26 Tема: Ґрунти рідного краю Мета: продовжувати формувати в учнів поняття ґрунт; ознайомити із видами ґрунтів, їх властивостями та із значенням ґрунту в природі і житті людини; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Художня кераміка що робить посуд гарним Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про гончарство як вид декоративно-ужиткового мистецтва; продовжувати ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати розуміння поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості керамічної форми; закріплювати навички основних видів ліплення; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
Анімалізм. Малювання мешканців моря. Підводні казки Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про анімалізм та засоби передавання характерних форм риб; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати за красою навколишнього світу; дотримуватися в зображенні пропорцій, розмірів; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати рухи риб; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
Ілюстрація. Малюємо казку Мета: навчальна: поглиблювати знання учнів про художню ілюстрацію як вид книжкової графіки; навчати самостійно обирати сюжет та композиційне рішення; поглиблювати уявлення про малювання фігури людини; розвивальна: розвивати навички роботи за уявленням; формувати образне, логічне, просторове мислення, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток допитливості; виховна: формувати в учнів ставлення до народної казки як до видатного добутку українського народу; виховувати любов до книги, вміння міркувати, гарний смак, акуратність, увагу. |