Показано матеріалів: 651-660
УРОК11 Тема. Культура зовнішності людини. Її стиль Мета: ознайомити дітей із різними стилями зовнішності людини; розвивати вміння визначати стильову єдність одягу. |
УРОК 10 Тема. Побутова праця. Розподіл обов’язків у сім’ї. Види самообслуговування. Виготовлення корисних для сім’ї речей у міні-групах Мета: навчити дітей виготовляти корисні речі для сім'ї, розвивати у дітей вміння працювати в колективі, виховувати працелюбність, охайність. |
УРОК 9 Тема. Світ професій «людина — людина» Мета: ознайомити учнів із професйіми, які належать до сфери «людина — людина», творчо використовувати набуті знання; спонукати до відповідної оцінки та самооцінки вчинків; розвивати вміння спілкуватися; виховувати доброзичливість, співчуття, повагу до людей праці. |
УРОК 8 Тема. Узагальнююча практична робота. Створення колективноїкомпозиції-виставки за тематикою розділу Мета: перевірити знання учнів, набуті при вивченні розділу програми «Людина і природа»; розвивати самостійні творчі навички учнів; виховувати естетичний смак учнів, бережливе ставлення до природи. |
УРОК 7 Тема. Ліплення на основі пласта. Комбінований спосіб ліплення Мета: закріпити уміння дітей «витягувати» з цілого шматка пластиліну, ускладнити їх «конструктивним» способом ліплення; розвивати естетичний смак, увагу, мислення, інтерес до народної іграшки; виховувати любов до рідної землі, повагу до традицій, праці людей. |
УРОК 6 Тема. Робота з пластиліном. Поєднання способів «витягування» з цілого шматка пластиліну і «примазування» деталей до основи Мета: навчити дітей «витягувати» з цілого шматка пластиліну, ознайомити з прийомами ліплення овочів та фруктів, виховувати почуття колективізму, задоволення від праці. |
УРОК 5 Тема. Робота з насінням медоносних квітів. Виготовлення аплікаціїз гречки, пшона. їжачок Мета: вдосконалювати навички роботи з різним природним матеріалом; вчити планувати послідовність виконання трудових операцій; виховувати емоційно-позитивне ставлення до тварин, любов до праці, відповідальне ставлення і творчий підхід до справи, естетичний смак, вміння дотримуватись порядку на робочому місці. |
УРОК 4 Тема. Робота з рослинними матеріалами. Створення композицій із квітковими формами Мета: навчити дітей самостійно створювати композиції з квітковими формами; розвивати творчість, уяву, фантазію; виховувати естетичний смак, любов до природи; прищеплювати навички охайного виконання виробу. |
УРОК З Тема. Світ професій «людина — природа». Екскурсія на робочі місця професійних працівників сфери «людина — природа» Мета: розширити знання учнів про природу; формувати уявлення дітей про природоохоронну діяльність нашої держави; ознайомитись із професією лісника; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи, естетичні смаки та екологічну свідомість. |
УРОК 2 Тема. Елементи проектної графіки (графічної грамоти) Мета: вчити дітей читати креслення, формувати спостережливість, відчуття пропорції, кмітливість; розвивати просторову уяву, логічну пам'ять, фантазію, мислення; виховувати любов до природи, естетичні смаки, доброту, чуйність. |