Показано матеріалів: 661-670
|
УРОК 34 Tема: Охорона природи рідного краю. Контроль навчальних досягнень Мета: продовжити знайомити дітей із природоохоронною діяльністю в Україні та рідному краї; ознайомити з поняттям екологія; розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння робити висновки, самостійно розв’язувати проблемні ситуації, підсумовувати вивчене; виховувати любов до природи. |
|
УРОК 1 Тема. Повторення вивченого за 1 -3 класи. Ділові якості працівників, умови праці для різних видів професійної діяльності. Правила професійної діяльності Мета: ознайомити учнів із темами, які будуть вивчатися протягом року, виготовити «шкалу оцінювання», розвивати увагу, мислення; виховувати любов до праці та бережливе ставлення до матеріалів на уроці. |
|
Підсумковий урок. Дружба й братерство дорожчі за будь-яке багатство Мета: навчальна: закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, вміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкта, що зображується, добиваючись виразності образу; розвивальна: сприяти розвитку зацікавленості учнів в емоційному відгуку на твори образотворчого мистецтва; розвивати відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, вміння висловлювати власну думку, творчі здібності; виховна: виховувати позитивні взаємини між учнями, відчуття дружби та відповідальності. |
|
Ілюстрація. Портрет казкового героя Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з ілюстрацією; закріплювати знання про портрет та засоби виразності портретного жанру; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; формувати образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати любов до літератури; стимулювати розвиток допитливості. |
|
Пейзаж. Радість і сум природи Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про пейзаж та засоби передавання настрою в пейзажі; закріплювати розуміння поняття «композиція», знання про повітряну перспективу як засіб передавання глибини простору; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір за допомогою кольору; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
|
УРОК 33 Tема: Промисловість рідного краю Мета: дати учням поняття про промисловість; ознайомити їх із галузями промисловості, що розвинуті в Україні; виховувати дбайливе ставлення до природних багатств рідного краю. |
|
УРОК 32 Tема: Тваринництво рідного краю Мета: формувати поняття про тваринництво як галузь сільського господарства; дати знання про галузі тваринництва; розкрити їх значення для людини; виховувати патріотичне ставлення до землі рідного краю, любов до України, пошану до людей та їхньої праці. |
|
УРОК 31 Tема: Рослинництво рідного краю Мета: ознайомити дітей із рослинництвом як галуззю народного господарства; ознайомити дітей із зерновими рослинами; пояснити, яке значення для людини мають технічні та овочеві рослини; розвивати спостережливість, увагу, мислення; виховувати любов до праці та людей. |
|
УРОК 30 Tема: Болото — природне угруповання Мета: ознайомити із процесом утворення болота, його рослинним і тваринним світом; розвивати вміння виокремлювати у прочитаному головне; виховувати інтерес до пізнавальної діяльності. |
|
Засоби виразності в архітектурі. Чий це будинок? Мета: навчальна: ознайомлювати учнів з архітектурою як видом мистецтва та міським пейзажем як видом графічного мистецтва; продовжувати вивчати особливості паперової пластики; продовжувати формувати в учнів навички роботи з багатошаровою паперовою формою; розвивальна: формувати в дітей основи просторового мислення, уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості графіки міського пейзажу; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів інтерес до звичаїв і традицій свого народу; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості. |