УРОК 4 Тема. Робота з рослинними матеріалами. Створення композицій із квітковими формами Мета: навчити дітей самостійно створювати композиції з квітковими формами; розвивати творчість, уяву, фантазію; виховувати естетичний смак, любов до природи; прищеплювати навички охайного виконання виробу. Обладнання: зразки робіт, гілки дерев, сухе листя, квіти, трава, зрізи дерева. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу Перевірка готовності учнів до уроку. II. Актуалізація опорних знань 1. Бесіда. Більше й більше листя з кленів Облітає з кожним днем. По траві, іще зеленій, Ця пора по парку йде. — Яка пора року настала? — Які зміни відбулися в природі? — Що трапилося з травичкою, квітами, листям на деревах? 2. Гра «З якого дерева листочок?» (зі зразками гербарію). 3. Розповідь учителя. — Осінь-красуня, наче талановита художниця, розмалювала кущі, дерева, квіти. Саме в цю пору року можна побачити багато незвичайного і красивого, треба тільки бути спостережливими і вміти фантазувати. На кожному кроці можна зустріти чарівні витвори природи. Щось додати, поєднати — і з різнокольорової осені можна потрапити у тепле літо, до красуні-весни, виготовляючи композиції з природних матеріалів. III. Оголошення теми і мети уроку — Девізом нашого уроку буде вислів: «Діло майстра величає». Із сухого листя, трави, квітів ми будемо створювати цікаву композицію. Небагато спостережливості і вашої творчої фантазії — і ось зі зламаної вітром гілочки, пучка трави, трьох сухих квіточок можна створити чудовий сувенір, не приносячи шкоди природі. Демонструється зразок. IV. Робота над темою уроку 1.Пояснення вчителя. Інструктаж. а) Розгляд зразка роботи. Діти встановлюють, із чого виготовлений сувенір, як у ньому з'єднуються деталі. б) Порядок виконання роботи: • за основу сувеніру беремо зріз із берези; • на основу встановлюємо сухе листя, траву і квіти; • всі деталі до основи прикріплюємо клеєм. в) Повторення правил користування клеєм та ножицями (див. урок 1). 2. Самостійне виконання роботи. Індивідуальна допомога учням. Фізкультхвилинка Продовження роботи. V. Підсумок уроку 1. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою «пікали оцінювання» 2. Організація виставки дитячих робіт. 3. Бесіда. — Яку роботу ми виготовляли на уроці? — Які матеріали для цього використовували? — Чи всі працювали на повну силу? Можливо, хтось вважає, що міг би працювати ще краще? — До наступного уроку підготуйте насіння гречки, маку, пшона, картон, клей, ножиці, простий олівець. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2139 | |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Що можна навчитись самому |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Що потрібно знати про природу |
Всього коментарів: 0 | |