Показано матеріалів: 711-720
Побудова тіла тварин. Анімалізм «Здрастуйте, звірі, малі та великі!» Мета: навчальна: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; розвивальна: активізовувати спостережливість, фантазію, сенсорні вміння та навички дітей; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості й уяву, продовжувати виховувати любов до тварин. |
Зображення людини людина в русі Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати відомості про правила малювання людської фігури, яка рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу. |
Графіка. Лінії, плями i крапки. Як живуть дерева Мета: навчальна: закріплювати поняття про композицію; продовжувати ознайомлювати учнів із графікою, її різновидами та засобами виразності: лінією, плямою, крапкою; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння роботи в техніці монотипії; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
УРОК 10 Tема: Населення землі. Збережемо природу землі разом Мета: ознайомити учнів із поняттям раси; дати загальне уявлення про особливості кожної з них; поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи як до рідного дому, бажання зберегти нашу планету для нащадків. |
УРОК 9 Tема: Океани Землі Мета: ознайомити учнів із поняттям океани, їх розміщенням на карті півкуль і глобусі; розкрити значення океанів для людини; розвивати пам’ять, спостережливість учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 8 Tема: Материки землі Мета: продовжувати формувати уявлення про види географічних карт; ознайомити з поняттям материк; удосконалювати уміння користуватися картою півкуль; виховувати допитливість. |
УРОК 7 Tема: Як зображують поверхню землі на глобусі і карті Мета: вчити дітей розуміти зображення на глобусі і на карті; пояснити, як зображується поверхня Землі на глобусі і карті; розвивати вміння користуватися масштабом; виховувати інтерес до поповнення знань про Всесвіт із додаткової літератури. |
Формат і образ. Наївне мистецтво. Небачена фантастична істота Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про наївне мистецтво; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння зі створення фантастичної композиції; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Освітлення «А навколо синій вечір сині чари розпустив» Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів зі світлом як засобом виразності; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати освітленість, визначати тон; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості. |
Декоративне мистецтво. Декоративне перероблення реальної форми польові квіти Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із декоративно-ужитковим мистецтвом; закріплювати знання про декоративну композицію, декоративні елементи; розглядати засоби виразності декоративної композиції; навчати спрощувати та декорувати природну форму; ознайомлювати із поняттям «стилізація»; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості природної форми; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного; стимулювати розвиток допитливості. |