💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 904
Показано матеріалів: 711-720
Сторінки: «« 1 2 ... 70 71 72 73 74 ... 90 91 »»

Побудова тіла тварин. Анімалізм «Здрастуйте, звірі, малі та великі!»

Мета: навчальна: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; розвивальна: активізовувати спостережливість, фантазію, сенсорні вміння та навички дітей; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості й уяву, продовжувати виховувати любов до тварин.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2538 | Додав: SYLER

Зображення людини людина в русі

Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати відомості про правила малювання людської фігури, яка рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 5255 | Додав: SYLER

Графіка. Лінії, плями i крапки. Як живуть дерева

Мета: навчальна: закріплювати поняття про композицію; продовжувати ознайомлювати учнів із графікою, її різновидами та засобами виразності: лінією, плямою, крапкою; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння роботи в техніці монотипії; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2961 | Додав: SYLER

УРОК 10

Tема: Населення землі. Збережемо природу землі разом

Мета: ознайомити учнів із поняттям раси; дати загальне уявлення про особливості кожної з них; поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи як до рідного дому, бажання зберегти нашу планету для нащадків.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1726 | Додав: SYLER

УРОК 9

Tема: Океани Землі

Мета: ознайомити учнів із поняттям океани, їх розміщенням на карті півкуль і глобусі; розкрити значення океанів для людини; розвивати пам’ять, спостережливість учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1999 | Додав: SYLER

УРОК 8

Tема: Материки землі

Мета: продовжувати формувати уявлення про види географічних карт; ознайомити з поняттям материк; удосконалювати уміння користуватися картою півкуль; виховувати допитливість.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2038 | Додав: SYLER

УРОК 7

Tема: Як зображують поверхню землі на глобусі і карті

Мета: вчити дітей розуміти зображення на глобусі і на карті; пояснити, як зображується поверхня Землі на глобусі і карті; розвивати вміння користуватися масштабом; виховувати інтерес до поповнення знань про Всесвіт із додаткової літератури.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2464 | Додав: SYLER

Формат і образ. Наївне мистецтво. Небачена фантастична істота

Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про наївне мистецтво; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння зі створення фантастичної композиції; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2474 | Додав: SYLER

Освітлення «А навколо синій вечір сині чари розпустив»

Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів зі світлом як засобом виразності; розвивальна: формувати в дітей образне, логічне, просторове мислення; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати освітленість, визначати тон; продовжувати формувати вміння аналізувати; навчати міркувати; виховна: виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1542 | Додав: SYLER

Декоративне мистецтво. Декоративне перероблення реальної форми польові квіти

Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із декоративно-ужитковим мистецтвом; закріплювати знання про декоративну композицію, декоративні елементи; розглядати засоби виразності декоративної композиції; навчати спрощувати та декорувати природну форму; ознайомлювати із поняттям «стилізація»; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості природної форми; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного; стимулювати розвиток допитливості.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 1924 | Додав: SYLER