💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в частці дістають нулі

Тема: Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в частці дістають нулі

Мета: Ознайомити учнів з випадком ділення, коли в середині або в кінці частки з’являються нулі. Продовжити роботу з формування в учнів уміння виконувати письмове ділення на одноцифрове число. Розвивати логіку мислення. Виховувати працелюбність.

Обладнання: Демонстраційний матеріал (маршрут, схеми, таблиці); ілюстративний матеріал; роздатковий матеріал (сигнальні картки, геометричні математичні віяла, індивідуальні завдання, алфавіти). ТЗН, кодоскоп.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Контроль. Корекція і закріплення раніше вивченого.

1. Літературна хвилинка (лист в поштовій скриньці).

2. За допомогою алфавіту нумерованого розшифруйте слова девізу:

Думай, пробуй і шукай,

Буде важко – не зітхай.

3. Каліграфічна хвилинка.

Загадка. Вісім грушок у корзині

Принесла мати дитині.

І сказала: “На, мій сину,

Частину з’їж із них частину”.

Хто тепер у вас відповість,

Скільки грушок хлопчик з’їсть?

(2)

Написання цифри 2.

 

4. Усний рахунок “Міркувалко”.

75 : 15 64 : 4

81 : 27 51 : 3

60 : 12 1850 : 10

5. Повторення розрядів чисел.

6. Гра “Мовчанка” (за допомогою сигнальних карток)

27 : 5 = 5 (ост. 2) – правильно

16 : 5 = 2 (ост. 6) – неправильно

32 : 5 = 6 (ост. 2) – правильно

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1 етап

1. Повідомлення теми і завдань уроку.

2. Пояснення нового матеріалу вчителем.

3. Коментування розв’язаного прикладу з підручника.

4. Складання пам’ятки розв’язання прикладів.

2 етап

І варіант ІІ і ІІІ варіант

Виконай за зразком: Робота під керівництвом вчителя:

3680 : 4 816 : 3

86700 : 3 609 : 3

906 : 3 8160 : 2

3 етап

І варіант ІІ варіант

Виконай самостійно: Виконай за зразком:

98560 : 7 2515 : 5

62408 : 8 8656 : 4

2505 : 5 83216 : 4

ІІІ варіант

Робота під керівництвом вчителя:

5424 : 6

4518 : 9

IV. Фізкультхвилинка (ТЗН)

4 етап

І варіант ІІ варіант

Творче завдання: Виконай самостійно:

4680 : 3 +  432 : 4

9915 : 3 -  8402 : 2

ІІІ варіант

Виконай за зразком:

3906 : 6

4680 : 3

5 етап

Спільне завдання

Знайди 21663 : 9 = 247

помилку 7839 : 9 = 8701

2856 : 8 = 357

V. Розв’язування задач.

І варіант. У парку саджали учні 2 дні дерева по 246 щодня і 3 дні по 336 дерев. Після цього їм залишилося посадити в 5 раз менше від того, що вони посадили. Скільки дерев їм лишилося посадити?

Завдання. Розв’язати діями з положенням.

ІІ варіант. З ділянки зібрали мішки картоплі, по 50 кг у кожному. Цю картоплю розклали у ящики, по 20 кг у кожний. Скільки наповнили ящиків?

Завдання. Записати виразом.

ІІІ варіант.

П. – 278 ц

В. - ?, у 2 рази < ?

С. - ?, на 44 у >

Завдання. Розв’язати діями.

VI. Розв’язування рівнянь (диференційовано, по варіантах)

І варіант 1250 : х = 5

ІІ варіант х · 9 = 2340

ІІІ варіант х : 6 = 480

VII. Геометричний матеріал.

VIII. Підсумок уроку.

Д/з (диференційовано, на вибір)

№ 501, 502, 503.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (27.11.2014)
Переглядів: 3876 | Рейтинг: 0.0/0
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут...
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]