Тема: Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в частці дістають нулі Мета: Ознайомити учнів з випадком ділення, коли в середині або в кінці частки з’являються нулі. Продовжити роботу з формування в учнів уміння виконувати письмове ділення на одноцифрове число. Розвивати логіку мислення. Виховувати працелюбність. Обладнання: Демонстраційний матеріал (маршрут, схеми, таблиці); ілюстративний матеріал; роздатковий матеріал (сигнальні картки, геометричні математичні віяла, індивідуальні завдання, алфавіти). ТЗН, кодоскоп. Хід уроку І. Організаційна частина. ІІ. Контроль. Корекція і закріплення раніше вивченого. 1. Літературна хвилинка (лист в поштовій скриньці). 2. За допомогою алфавіту нумерованого розшифруйте слова девізу: Думай, пробуй і шукай, Буде важко – не зітхай. 3. Каліграфічна хвилинка. Загадка. Вісім грушок у корзині Принесла мати дитині. І сказала: “На, мій сину, Частину з’їж із них частину”. Хто тепер у вас відповість, Скільки грушок хлопчик з’їсть? (2) Написання цифри 2.
4. Усний рахунок “Міркувалко”. 75 : 15 64 : 4 81 : 27 51 : 3 60 : 12 1850 : 10 5. Повторення розрядів чисел. 6. Гра “Мовчанка” (за допомогою сигнальних карток) 27 : 5 = 5 (ост. 2) – правильно 16 : 5 = 2 (ост. 6) – неправильно 32 : 5 = 6 (ост. 2) – правильно ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1 етап 1. Повідомлення теми і завдань уроку. 2. Пояснення нового матеріалу вчителем. 3. Коментування розв’язаного прикладу з підручника. 4. Складання пам’ятки розв’язання прикладів. 2 етап І варіант ІІ і ІІІ варіант Виконай за зразком: Робота під керівництвом вчителя: 3680 : 4 816 : 3 86700 : 3 609 : 3 906 : 3 8160 : 2 3 етап І варіант ІІ варіант Виконай самостійно: Виконай за зразком: 98560 : 7 2515 : 5 62408 : 8 8656 : 4 2505 : 5 83216 : 4 ІІІ варіант Робота під керівництвом вчителя: 5424 : 6 4518 : 9 IV. Фізкультхвилинка (ТЗН) 4 етап І варіант ІІ варіант Творче завдання: Виконай самостійно: 4680 : 3 + 432 : 4 9915 : 3 - 8402 : 2 ІІІ варіант Виконай за зразком: 3906 : 6 4680 : 3 5 етап Спільне завдання Знайди 21663 : 9 = 247 помилку 7839 : 9 = 8701 2856 : 8 = 357 V. Розв’язування задач. І варіант. У парку саджали учні 2 дні дерева по 246 щодня і 3 дні по 336 дерев. Після цього їм залишилося посадити в 5 раз менше від того, що вони посадили. Скільки дерев їм лишилося посадити? Завдання. Розв’язати діями з положенням. ІІ варіант. З ділянки зібрали мішки картоплі, по 50 кг у кожному. Цю картоплю розклали у ящики, по 20 кг у кожний. Скільки наповнили ящиків? Завдання. Записати виразом. ІІІ варіант. П. – 278 ц В. - ?, у 2 рази < ? С. - ?, на 44 у > Завдання. Розв’язати діями. VI. Розв’язування рівнянь (диференційовано, по варіантах) І варіант 1250 : х = 5 ІІ варіант х · 9 = 2340 ІІІ варіант х : 6 = 480 VII. Геометричний матеріал. VIII. Підсумок уроку. Д/з (диференційовано, на вибір) № 501, 502, 503. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3876 | |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Всього коментарів: 0 | |