Показано матеріалів: 751-760
Урок 4 Життя дається на добрі справи Обґрунтування вибору заголовку до тексту Мета: вчити добирати заголовки до текстів різних типів, обґрунтовуючи свій вибір; вчити добирати заголовки згідно з темою тексту та основною думкою; розвивати творчу уяву, увагу, усне і писемне мовлення; виховувати прагнення робити добрі справи, вміння співчувати. Обладнання: робочий зошит. |
Урок З Білий лелека та великий строкатий дятел Порівняльний опис Мета: вчити складати в письмовій формі порівняльний опис; закріплювати вміння добирати синоніми, антоніми, писати слова за їх звуковими моделями; розвивати усне і писемне мовлення, спостережливість, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до птахів. Обладнання: робочий зошит; малюнки лелеки і дятла. |
Урок 2 Подружилися Переказ Мета: вчити розрізняти типи текстів, складати план, ділити текст на частини, писати переказ; розвивати увагу, пам'ять, усне і писемне мовлення; виховувати прагнення бути справжніми друзями. Обладнання: робочий зошит; 2-3 кольорові малюнки котиків. |
Урок 1 Краса осіннього парку Твір на основі власних спостережень Мета: закріплювати уміння добирати синоніми, епітети, порівняння; повторити частини мови; вчити складати план та художній текст за власними спостереженнями; розвивати спостережливість, увагу, фантазію, усне й писемне мовлення; виховувати почуття прекрасного, любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: запис музики П.І. Чайковського «Пори року. Осінь», робочий зошит. |
УРОК 35 Тема. Пізнаю себе. Практична робота: дослідницький проект «Я — неповторний» Мета: формувати вміння пізнавати себе, свій стан, вчинки за допомогою тестів; виховувати бажання зміцнювати здоров’я, охороняти і берегти його. |
УРОК34 Тема. Цінність і неповторність людськогжиття Мета: формувати уявлення прцінність і неповторність людськогжиття; розвивати розуміння кожною дитиною своєї індивідуальності; виховувати бережливе ставлення двласногжиття і життя інших людей. |
УРОК 33 Тема. Воля людини. Вплив бажань і вчинків на здоров’я Мета: формувати в учнів уявлення првольові якості людини; вчити аналізувати свої вчинки, обирати між «хочу» і «мушу»; виховувати силу волі, відповідальність. |
УРОК 32 Тема. Самовиховання й самовдосконалення. Розвиток творчих здібностей Мета: формувати уявлення прособистість, становлення особистості; розвивати у дітей бажання дсаморозвитку й самовдосконалення; дати поради учням щодсамовиховання й самовдосконалення; вчити дотримуватися цих порад; виховувати організованість, самостійність, відповідальність. |
УРОК 31 Тема. Впевненість і самовпевненість Мета: формувати в учнів уявлення про характер, риси характеру; навчати учнів розпізнавати ознаки впевненої поведінки людини; показати негативний вплив самовпевненості на здоров’я; виховувати позитивні якості характеру. |
УРОК 30 Тема. Позитивні та негативні емоції. Способи подолання негативних емоцій. Практична робота: моделювання ситуацій подолання негативних емоцій Мета: дати учням уявлення премоції та почуття, види і причини їх виникнення; вчити встановлювати взаємозв’язок між здоров’ям та емоційним станом людини, використовувати способи подолання негативних емоцій; виховувати стриманість. |