УРОК 35 Тема. Пізнаю себе. Практична робота: дослідницький проект «Я — неповторний» Мета: формувати вміння пізнавати себе, свій стан, вчинки за допомогою тестів; виховувати бажання зміцнювати здоров’я, охороняти і берегти його. ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя Учитель. Кожна людина розгадує різні загадки. Найцікавіша загадка, яку ти розгадуватимеш усе життя, — ти сам. А ти весь час змінюватимешся зовні, пізнаватимеш довкілля. Щоразу тобі потрібнбуде зрозуміти, яким ти став, чогдосяг. Ти будеш здоровішим, більш вольовим, краще розумітимеш близьких і друзів, будеш розрізняти добрі і погані вчинки. життя ставатиме кращим, а ти будеш сильнішим, якщвестимеш здоровий спосіб життя. 2. Робота з підручником 1) Виконання тесту (с. 71-72). Обговорення результатів. 2) Робота з приказками (С. 73). 3. Фізкультхвилинка Хмаринка Хмаринка сонечкзакрила, (Закрити обличчя руками.) Слізки срібні зронила. Ми ті слізки пошукаєм,(Присідання.) У травичці позбираєм, Пострибаєм, як зайчата,(Стрибки.) Потанцюємще трішки,(Танцювальні рухи.) Щоб спочили ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово! А тепер дпраці знову. 4. Робота в зошиті (С. 63 № 4) Дослідницький проект «Я — неповторний» Підготуйте розповідь псебе (твої захоплення, інтереси, досягнення, прщмрієте...). Доведіть, щкожен з вас — неповторний. Поміркуйте, допишіть. Якщхочеш, щоб життя тобі усміхнулось, спочатку. Поміркуйте! • У щможе вірити людина, щоб життя сталкращим? • У чому для країни полягає цінність життя кожної людини? Вправа «Мікрофон» — Які риси характеру слід виробляти в собі, щоб бути успішною людиною? Висновок: людина не простпроживає своє життя, вона йогбудує, створює. 5. Гра «Ворота долі» Двоє дітей встають обличчям одне додного, беруться за руки і піднімають їх — це «ворота долі». Решта дітей береться за руки так, щоб вийшов ланцюжок. «Ворота долі» промовляють лічилку, а ланцюжок поволі проходить під ними. Тра-та-та, тра-та-та — Відчиняємворота. Пропускаємраз, Пропускаємдва, А на третій раз — Не пропустимвас. Із цими словами руки опускаються, ворота закриваються і пропонують тому, когвони зловили, яку-небудь ситуацію. Спіймана дитина повинна відповісти, як вчинить у цій ситуації. «Ворота долі» оцінюють відповідь від 1 д10 балів, а потім пропускають дитину, і гра триває. Той, хтнабрав найвищу кількість балів, зумів гіднпройти через випробування долі. (Доцільнпопередити дітей, щ«ворота долі» не повинні ловити одних і тих саме.) Приклади ситуацій можна записати на дошці: • Ваші батьки переїхали, і ви опинилися у незнайомій школі. • Ви спізнилися на літак і не змогли поїхати з друзями в туристичну поїздку. • Ви накопичили гроші на що-небудь, прщмріяли, і втратили їх. • Хто, на вашу думку, дає людині йогдолю? • Як ви думаєте, людина — господар своєї долі? • Чи знаєте ви людей, пряких говорять, щвони народилися у щасливій сорочці? • Хотіли б ви наперед дізнатися все прсвою долю? Чи можливце? • Як ви думаєте, люди стали б щасливіше, якби могли наперед все прсебе дізнатися? • Хотіли б ви змінити свою долю? • Як характер людини впливає на йогдолю? • Як виховання впливає на долю людини? • Хотіли б ви помінятися своєю долею з ким-небудь зі своїх товаришів? • Щб ви порадили людині, яка не буває ніколи задоволена своєю долею? • Розкажіть прякого-небудь свогзнайомогз цікавою долею. 6. Підсумок уроку — Щозначає здоровий спосіб життя? — Як спосіб життя впливає на здоров’я людини? — Назвіть корисні звички здоровогспособу життя, яких вам ще слід набути. — Хто, на вашу думку, дає людині її долю? — Доведіть на прикладах, щлюдина — господар своєї долі. | |
| |
Переглядів: 7372 | |
Декоративна аплікація |
Весняні свята. Мамин день |
Народні традиції і здоров'я |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Всього коментарів: 0 | |