Тема: Об’ємні вироби з паперу, виготовлення ялинкових прикрас Мета: Вдосконалювати учнівські навички в роботі з кольоровим папером під час виготовлення ялинкових прикрас. Розвивати конструкторські здібності. Виховувати працелюбність, бережне ставлення до зелених насаджень, до природи. Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, олівець, лінійка, нитки. Хід уроку 1.Підготовка робочих місць ( перед початком уроку). 2.Організаційний момент. - Добрий день, усміхнені личка! Я рада вітати вас у нашому затишному класі. Погляньте на мене, на друзів, погляньте вліво, вправо, поверніться й один одному посміхніться. А тепер сідайте. - Діти, а яка зараз пора року? - Скільки місяців триває зима? Назвіть зимові місяці? - Чи любите ви зиму? Чому? - Які свята ми відзначаємо взимку? - А яке зимове свято ви любите відзначати у школі? Так, Новорічне свято дуже цікаве. І в гості до вас приходить лісова красуня. Відгадайте, про що я веду мову: Що за гостя в нас така І висока, і струнка, Сяє сріблом угорі, На гіллячках ліхтарі. І ростуть на ній не шишки, А цукерки і горішки! Вірно, це ялинка. Їй ми радіємо, її ми прикрашаємо яскравими іграшками, довкола неї водимо хоровод. - А давайте зараз заспіваємо пісеньку про ялинку (Діти співають. Коли пісня закінчується, лунає плач). Дивно, кому могла не сподобатись наша пісенька? Хто це плаче? Мені здається, що плач лунав звідси. - Подивіться, це ж ялинка! - Що з тобою трапилось..? Вже на порозі Новорічна пора, А про мене забула мала дітвора. Невже без мене відбудеться свято? Невже ніхто мене не буде вітати? Невже не засвітяться ліхтарики на мені? Невже не порадують іграшки яскраві? Ви гляньте на мене, ялинку зелену, Я гарна і пишна, хоч є кращі за мене, Та мене не залишайте тут стояти, Я хочу із вами Новий рік стрічати! - Діти, мені так шкоди ялиночку! - А вам? - Гляньте, яка вона зелена та пишна - Як же її розвеселити?( Треба прикрасити). - Я теж так думаю. Потрібно її прикрасити іграшками. - Але де ж їх взяти? - А давайте зараз ми їх зробимо своїми руками з кольорового паперу. 3. Повідомлення теми і мети уроку. Отже, тема нашого уроку: Виготовлення ялинкових прикрас. Об’ємні вироби з паперу.
- Тисячі ялинок вирубують кожного року, щоб вони радували нас. Але закінчуються свята, линка обсипається, і ми викидаємо її на сміття. - Чи варто для кількаденного задоволення рубати цілі ліси? - А яку ялинку слід прикрашати? (Штучну?). А щоб у хаті пахло хвоєю, можна із гілочок ялини чи сосни зробити букет і прикрасити його іграшками. - Сьогодні на уроці відкриваємо Фабрику «Умілі руки» і будемо виготовляти ялинкові прикраси. - А працювати будемо у групах, кожна група – це окремий цех, де будуть виготовлятися різні прикраси. Щоб нам добре працювалось, будемо дотримуватись такого девізу: В колі друзів краще працювати, Легше думати і вироби виготовляти! Кожна група буде виготовляти свої прикраси. А в кінці уроку ми будемо ними прикрашати нашу ялиночку. 4. Розгляд зразку виробу. Подивіться на ці вироби. Всі вони виготовлені з кольорового паперу: 1-ий цех буде називатись «Цех Дзвіночки», і вони будуть виготовляти ось такі «Новорічні дзвіночки». 2-ий цех – «Цех Веселуни», - будуть виготовляти «Клоунів». 3-ий цех – «Цех Зірки», - будуть виготовляти ось таку «Новорічну гірлянду». 5. Технологія виготовлення виробу. На дошці – технологічні картки. «Новорічний дзвоник», «Клоун», «Новорічна гірлянда». У всіх команд – основа для іграшок – це конус. Щоб його виготовити, потрібно накреслити коло, розрізати його на дві рівні половини. Із цих частин вийде два конуси. Тоді, за допомогою клею, який наносимо на один із країв заготовки, склеюємо конус. Цех «Дзвіночки» вирізає з паперу іншого кольору вузькі смужки, довжиною 13 см і вклеюємо їх у середину основи; у вершини конуса зробити дірку і протягнути нитки, кінці яких зв’язати у вузлик. Основу дзвоника можна прикрасити за власним задумом ( смужками, кружечками). Цех «Веселуни». Після того, як підготували конус, вирізають смужки паперу світлого кольору і прорізають їх по ширині на вузенькі смужки, кінці яких закрутити за допомогою ножиць. Такі декоративні смужки наклеїти у верхній частині конуса, як волосся, і в нижній частині, як бороду. Далі вирізати двоє голубих кружечків – це очі, три червоних – це ніс і щоки, а ротик – червоний трикутник. Цех «Зірки» - склеївши конус, з кольорового паперу вирізати окремі частини гірлянди у формі: кружечків, овалів, зірочок, квіточок: - нанизити їх на нитку, роблячи два проколи; - прив’язати нитку у вершині конуса. 6. Планування наступних трудових дій. - Що потрібно вам для роботи?(ножиці, клей, нитки, лінійка, олівець, кольоровий папір). 7. Повторення правил техніки - безпеки під час користування ножицями і клей. - Давайте пригадаємо техніку безпеки під час користування ножицями і клеєм. (Читаємо правила). 8. Самостійна робота учнів (звучить музика). - А тепер кожна групка може розпочинати свою роботу. 9. Хвилина відпочинку. 10. Продовження самостійної роботи. 11. Оцінювання виробів. 12. Підсумок уроку. - А тепер, коли у нас вже готові іграшки, прикрасимо нашу ялинку, і їй відразу стане веселіше! (Учні прикрашають ялинку). Прикрасами заквітчана, Вогнями вся засвічена, Линка в нас сія, А ми кругом ялиночки Кружляєм, як сніжиночки, Весела в нас сім’я! - Ось наша ялинка звеселилася, бо побачила, які красиві іграшки на ній. І тепер вона впевнена, що разом з вами зустрічатиме Новий рік. І у вас, напевне, теж піднявся настрій. Тоді давайте заспіваємо і поводимо хоровод. 13. Прибирання робочих місць. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2015 | |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Дещо з історії |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Всього коментарів: 0 | |