Показано матеріалів: 181-190
Тема: Таблиця множення на число 4 і ділення на 4 Мета: закріплювати таблицю множення числа 4 і ділення на 4. |
Тема: Таблиці ділення на 2 і 3 Мета: закріплення таблиці ділення на 2 і 3, удосконалення навичок розв’язання прикладів задач, які включають дію ділення. |
Тема: Задачі на ділення. Назви чисел при діленні Мета: повторити назви чисел при діленні, зв’язок дії множення і ділення, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі. |
Тема: Знаходження значень виразів з діями різного ступеня Мета: формувати навички знаходження значень виразів з діями різного ступеня. |
Тема: Таблиця множення чисел на 2 і 3 Мета: повторити таблицю множення чисел на 2 і 3, розв’язання прикладів і задач, пов’язаних з дією множення. |
Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язання задач Мета: удосконалювати прийоми послідовного і порозрядного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; повторити поняття прямокутника і квадрата; формувати вміння розв’язувати задачі двома способами. |
Тема: Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання рівнянь Мета: повторити письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Ознайомити учнів із розв’язанням та складанням рівнянь на знаходження невідомого зменшуваного, закріпити вміння складати обернену задачу; повторити розв’язання задач на знаходження третього доданка. |
Тема: Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом Мета: узагальнити знання про практичне застосування зв’язку дій віднімання і додавання до перевірки обчислень. Закріпити вміння обчислювати значення виразів з буквеними даними. Удосконалювати вміння обчислювати периметр трикутника та порівнювати довжину відрізків. |
Тема: Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7, 73 – 8 Мета: повторити прийоми додавання і віднімання двоцифрового та одноцифрового числа з переходом через десяток. |
Тема: Ознайомлення з поняттям «обернена задача». Розв’язання рівнянь Мета: ознайомити з поняттям «обернена задача»; закріпити вміння розв’язувати рівняння. |