Тема: Таблиця множення на число 4 і ділення на 4 Мета: закріплювати таблицю множення числа 4 і ділення на 4. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень пояснює розв’язання задачі 236 (окремими діями). 1.Робота з картками. Картка 1 3■5 + 122■7 - 14 6 : 2 + 242■ (68 - 60) 18 - 21 : 3 (52 - 40) : 3 Накреслити відрізок довжиною 9 см. Розділити його на 3 рівні частини. Картка 2 3 ■ 6 + 242■ 6 - 3 2+15 18 : 2 + 43 15 : 3 + 19 - 20 57 - 3 ■ 93 ■ 8 + 16 : 2 - 14 Накреслити два відрізки — один довжиною 6 см розділити на 2 рівні частини, другий довжиною 12 см — розділити на 3 рівні частини. Картка 3 2 ■ (73 - 70) : 33 ■ 5 + 2 ■ 7 - 3 ■ 3 18 : (68 - 65) ■ 327 : 3 - 12 : 2 + 2■ 9 3 ■ 7 + 81 - 122 ■ 4 + 12 : 3 + 3 ■ 6 Накреслити два відрізки — один довжиною 8 см розділити на 2 рівні частини; другий — на 7 см довший ніж перший відрізок — розділити на 3 рівні частини. 2. Колективна робота. Числа18 і 2 87 і 27 39 і 46 3 і 8 27 і 3 2 і 7 32 і 58 Знай¬частку різни¬сумудобу¬ частку добу¬ суму тицютокток Від¬ повідь • У кожному рядку назвати зайвечисло. 62 63 64 65 66 76 6869 10 20 30 40 45 50 6070 24 6 8 10 11 1214 • Бліц-турнір. а) Ціна олівця 2 коп. Скільки грошей треба заплатити за 7 олівців? б) 18 цукерок розклали порівну на 2 тарілки. Скільки цукерок на кожній тарілці? в) Мама купила трьом дітям по три банани. Скільки бананів купила мама? г) Бабуся спекла 15 піц та пригостила 3 онуків. Скільки з’їв кожний онук? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 137, с. 24. Самостійне виконання завдання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 138, с. 24, 25. Учні пригадують таблицю множення на число 4 і таблицю ділення на 4. «Ланцюжком» школярі розповідають таблиці з пам’яті. Пояснюють, чому 4 ■ 8 = 32. Розв’язують приклади, коментуючи розв’язання. • Завдання 139, с. 25. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. З’ясовують план розв’язання задачі. Самостійно записують у зошит розв’язання. • Завдання 140, с. 25. Самостійне виконання завдання. Для полегшення перевірки один учень працює біля закритої частини дошки. • Завдання 141, с. 25. Усне виконання завдання. • Завдання 142, с. 25. Коментоване виконання завдання. Додаткові завдання (на вибір) • Завдання 143, с. 25—26. Коментоване виконання завдання. • Порівняти і поставити знак >, < або = : 45 смП 6 дм 2 см13 смП 2 дм 3 см 7 дмП 7 дм 1 см3 дм 3 смП 33 см 83 смП 53 см 4 дмП 40 см • Побудувати квадрат зі стороною 4 см. Знайти його периметр. • Треба розміняти 4 п’ятаки на монети вартістю 2 копійки. Скільки треба таких монет? • У кіоск привезли 4 ящики апельсинів по 8 кг у кожному і 3 ящики мандаринів по 5 кг. На скільки більше кілограмів апельсинів, ніж мандаринів? Який 3 виразів (а-г) відповідає розв’язанню задачі? а)4 ■ 5 - 5;б)4■ 8 - 3; в)4 ■ 8 - 3 ■ 5;г)4 ■ 8 + 3 ■ 5 V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання: Завдання 144, 145 с. 26. Підсумки уроку: 4 ■ 4 =□ 4■ 8 =□ □ : 4 =□□:4 =□ □ : 4 =□□:8 =□ | |
| |
Переглядів: 1397 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
У царстві тварин |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
Всього коментарів: 0 | |