💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиця множення на число 4 і ділення на 4

Тема: Таблиця множення на число 4 і ділення на 4

Мета: закріплювати таблицю множення числа 4 і ділення на 4.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Один учень пояснює розв’язання задачі 236 (окремими діями).

1.Робота з картками.

Картка 1

3■5 + 122■7 - 14

6 : 2 + 242■ (68 - 60)

18 - 21 : 3 (52 - 40) : 3

Накреслити відрізок довжиною 9 см. Розділити його на 3 рівні частини.

Картка 2

3 ■ 6 + 242■ 6 - 3 2+15

18 : 2 + 43 15 : 3 + 19 - 20

57 - 3 ■ 93 ■ 8 + 16 : 2 - 14

Накреслити два відрізки — один довжиною 6 см розділити на 2 рівні частини, другий довжиною 12 см — розділити на 3 рівні частини.

Картка 3

2 ■ (73 - 70) : 33 ■ 5 + 2 ■ 7 - 3 ■ 3

18 : (68 - 65) ■ 327 : 3 - 12 : 2 + 2■ 9

3 ■ 7 + 81 - 122 ■ 4 + 12 : 3 + 3 ■ 6

Накреслити два відрізки — один довжиною 8 см

розділити на 2 рівні частини; другий — на 7 см довший ніж перший відрізок — розділити на 3 рівні частини.

2. Колективна робота.

Числа18 і 2 87 і 27 39 і 46 3 і 8 27 і 3 2 і 7 32 і 58

Знай¬частку різни¬сумудобу¬ частку добу¬ суму

тицютокток

 Від¬

повідь

• У кожному рядку назвати зайвечисло.

62 63 64 65 66 76 6869

10 20 30 40 45 50 6070

24 6 8 10 11 1214

• Бліц-турнір.

а) Ціна олівця 2 коп. Скільки грошей треба заплатити за 7 олівців?

б) 18 цукерок розклали порівну на 2 тарілки. Скільки цукерок на кожній тарілці?

в) Мама купила трьом дітям по три банани. Скільки бананів купила мама?

г) Бабуся спекла 15 піц та пригостила 3 онуків. Скільки з’їв кожний онук?

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

• Завдання 137, с. 24. Самостійне виконання завдання.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 138, с. 24, 25. Учні пригадують таблицю множення на число 4 і таблицю ділення на 4. «Ланцюжком» школярі розповідають таблиці з пам’яті. Пояснюють, чому 4 ■ 8 = 32. Розв’язують приклади, коментуючи розв’язання.

• Завдання 139, с. 25. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. З’ясовують план розв’язання задачі. Самостійно записують у зошит розв’язання.

• Завдання 140, с. 25. Самостійне виконання завдання. Для полегшення перевірки один учень працює біля закритої частини дошки.

• Завдання 141, с. 25. Усне виконання завдання.

• Завдання 142, с. 25. Коментоване виконання завдання.

Додаткові завдання (на вибір)

• Завдання 143, с. 25—26. Коментоване виконання завдання.

• Порівняти і поставити знак >, < або = :

45 смП 6 дм 2 см13 смП 2 дм 3 см

7 дмП 7 дм 1 см3 дм 3 смП 33 см

83 смП 53 см 4 дмП 40 см

• Побудувати квадрат зі стороною 4 см. Знайти його периметр.

• Треба розміняти 4 п’ятаки на монети вартістю

2 копійки. Скільки треба таких монет?

• У кіоск привезли 4 ящики апельсинів по 8 кг у кожному і 3 ящики мандаринів по 5 кг. На скільки більше кілограмів апельсинів, ніж мандаринів? Який

3 виразів (а-г) відповідає розв’язанню задачі?

а)4 ■ 5 - 5;б)4■ 8 - 3;

в)4 ■ 8 - 3 ■ 5;г)4 ■ 8 + 3 ■ 5

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання:

Завдання 144, 145 с. 26.

Підсумки уроку:

4 ■ 4 =□ 4■ 8 =□

□ : 4 =□□:4 =□

□ : 4 =□□:8 =□

Категорія: Математика | Додав: SYLER (27.09.2015)
Переглядів: 1397 | Рейтинг: 0.0/0
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
У царстві тварин
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]