Тема: Задачі на ділення. Назви чисел при діленні Мета: повторити назви чисел при діленні, зв’язок дії множення і ділення, вдосконалювати вміння розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень повідомляє, як розв’язав задачу 120. • Взаємоперевірка прикладів 121. 1. Робота з картками. Картка 1 2 • 8 - 6(6 + 1) • 2 3 • 6 + 23 • 4 - 12 2 • 4 + 82 • 2 +10 3 • 9 - 7х + 25 = 49 2 • (2 -3)х - 38 = 12 Картка 2 2 • 5 + 3 • 2 (15 - 10)• 2 2 • 8 - 3 • 3 3 • 9 - 12 3 • 6 + 222 • 7 + 14 3 • 8 - 2047 + х = 62 3 • (22 - 20 + 2) х - 22 = 37 Картка 3 2 • (26 - 20 + 2)3 • 7 + 2 • 5 - 20 (48 - 46)• 72 • 9 - 2 • 2 + 25 3 • (89 - 82) 2 • 6 + 3 • 4 + 12 2 • (54 - 20 - 30)89 - х = 13 3 • 9 + 2 • 8 + 3 • 2 х + 24 = 68 2. Колективна робота. • Замінити приклади на додавання прикладами на множення. 4 + 4 + 4 8 + 8 + 8 +8 • Заповнити пропуск: ... • 4 = 12 2 • ... = 18 ... • 5 = 10 ... • 5 = 15 2 + 2 + 2 + 2 + 2 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 ... = 14 ... = 24 3 = 9 ... = 4 ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 122, с. 22. Усне виконання завдання. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу. • Завдання 123,124, с. 22. Учні колективно працюють над завданнями. Учитель звертає увагу на те, що у першій задачі число 8 ділили на 2, а у другій — число 12 ділили на 3. • Завдання 125, с. 23. Усне виконання завдання. • Завдання 126, с. 23. Колективне виконання завдання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 127, с. 23. Самостійне виконання завдання. • Завдання 128, с. 23. Коментоване виконання прикладів. • Завдання 129, с. 23. Прочитавши задачу, учні аналізують її. З’ясовують, що дізнатись масу 100 л бензину поки не можливо. Для початку треба дізнатись масу 100 л нафти. Додаткові завдання (на вибір) • Число 27 записати однаковими цифрами — трійками, четвірками, п’ятірками. • Над під’їздом будинку висить таблиця-покажчик квартир — з числами 33—48. Чи є в цьому під’їзді квартири 30, 39, 41, 51? • 21 л напою розлили в трилітрові банки. Скільки банок для цього знадобилось? • Порівняти вирази. 27 - 6 □ 3 • 7 • Накреслити два відрізки: один довжиною 8 см, а другий 1 дм 2 см. На скільки сантиметрів перший коротший, ніж другий? V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання 2 • 6 □ 2 + 2 + 2 + 2 50 - 40П 2 • 7 3 + 3 + 3 + 3 □□ 3 • 5 3 • 9 □ 48 - 21 3 • 5 □ 5 + 5 + 5 + 5 3 + 10 □ 2 ^4 2 • 3 □ 3 • 3 3 • 5 □ 7 + 8 VI. Домашнє завдання Завдання 130, с. 23. Підсумки уроку. Назвати числа при діленні: 27 : 3 = 9 | |
| |
Переглядів: 1220 | |
Конструювання. Курочка Ряба |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |