Показано матеріалів: 101-110
Тема: Ділення виду 80 : 8; 700 : 7 Мета: пояснити спосіб знаходження відповіді на вказані випадки ділення; опрацювати пояснення розв’язання задачі на дві дії, вправляти учнів у складності рівностей за текстовою умовою. |
Тема: Множення і ділення на 10 і 100. Розв’язування задачі на три дії Мета: пояснити правила множення і ділення на 10 і 100, проаналізувати систему простих і складних задач, які входять до сукупності задач на спосіб зведення до одиниці. |
Тема: Множення чисел 10 і 100. Задача, обернена до задачі на суму двох добутків Мета: пояснити правила множення чисел 10 і 100; опрацювати розв’язання оберненої задачі за поданим планом. |
Тема: Ділення нуля. Неможливості ділення на нуль Мета: пояснити правило ділення на нуль, обґрунтувати, чому на нуль не можна ділити; опрацювати задачу, яка включає суми трьох і двох доданків. |
Тема: Ділення на одиницю. Ділення рівних чисел Мета: пояснити правило ділення на одиницю і ділення рівних чисел; опрацювати розв’язання задачі на три дії за поданим планом та задачі на знаходження периметра прямокутника. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0 Мета: провести аналіз контрольної роботи. З’ясувати відмінність у поясненні правил множення; вправляти учнів в обчисленні виразів, які включають множення з числами 0 і 1. |
Тема: Контрольна робота. Додавання і віднімання іменованих чисел. Мета: перевірити обчислювальні навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел і вміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці, додавання і віднімання іменованих чисел. |
Тема: Письмове додавання і віднімання (сумісні дії) Мета: продемонструвати зразки записів сумісних дій; опрацювати розв’язання задачі двома способами |
Тема: Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків Мета: подати зразки записів на додавання кількох доданків; опрацювати задачу, яка включає суми трьох і двох доданків. |
Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел з трьома переходами Мета: з’ясувати особливість письмового віднімання трицифрових чисел з двома переходами через розряд, опрацювати ускладнену задачу на знаходження невідомого доданка; виконати практичне завдання на побудову квадрата і прямокутника з однаковим периметром. |