💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмове додавання і віднімання (сумісні дії)

Тема: Письмове додавання і віднімання (сумісні дії)

Мета: продемонструвати зразки записів сумісних дій; опрацювати розв’язання задачі двома способами

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Учні повідомляють «ключ» до кожного квадрата (завдання 740).

• Кілька учнів зачитують відповіді прикладів

741.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

У парку росло 270 беріз, 326 каштанів і 120 тополь. Скільки всього дерев росло у парку?

Виконати додавання.

+ 507+340+ 200

+ 273+164 + 347

 423662

Картка 2

У перших класах нашої школи навчаються 150 учнів, у других класах — 272 учні, у третіх класах —

308 учнів. Скільки всього учнів вчиться у початковій школі?

Виконати додавання.

+ 273+ 374 + 586

+ 125+ 248 + 186

28 102 206

Картка 3

У парку росло 194 берези, 235 каштанів, 312 тополь і 156 дубів. Скільки всього дерев росло у парку? Виконай додавання:

+ 346 +426+ 536

+ 182+232 + 137

 212 244246

2. Колективна робота.

• Бліц-турнір.

а) Сукня коштує 250 грн., костюм — 130 грн. Скільки коштують сукня і костюм разом? На скільки сукня дорожче, ніж костюм?

б) У Олени було 43 грн., а у Олександра — 23 грн. Скільки грошей у них залишиться після того, як вони куплять іграшку за 51 грн.?

• Замість зірочки поставити знаки арифметичних дій.

5 * 3 = 1516 * 2 * 3 = 104 * 3 + 2 = 14

4 * 8 = 327 * 5 * 5 = 407 * 8 * 24 = 32

• Завдання 742, с. 111. Усне виконання.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Розв’язування кругових прикладів.

9 + 4 - 3 1 + 4 + 2 7 + 2 - 6

8 - 8 + 9 10 - 8 + 12 - 1 + 7

5 + 2 - 6 3 + 3 - 4 3 - 2 + 4

• Обчислити.

7 + 2 - 5 7 - 2 - 5

7 - 2 + 5 7 - (2 + 5)

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 743, с. 111. Ознайомлення із умовами

задачі, її аналіз та розв’язання.

• Завдання 744, с. 111. Творча робота над задачами. Учні складають задачі, аналізують і пояснюють її розв’язання.

• Завдання 745, с. 111. Самостійне виконання прикладів після коментованого розбору зразка.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 746, с. 112. Фронтальна робота над змістом задачі. Словникова робота «квартал». Складання плану розв’язання, після чого учні можуть записати розв’язання самостійно.

1) 275 + 178 = 453 (шт.) — пошили дитячих костюмів.

2) 380 + 406 = 786 (шт.) — пошили жіночих костюмів.

3) 786 - 453 = 333 (шт.) — більше пошили жіночих костюмів.

• Завдання 747, с. 112. Після ознайомлення зі змістом учні аналізують задачу, складають план розв’язання, з’ясовують способи розв’язання.

1-й спосіб.

1) 7 ■ 8 = 56 (деталей) — до вдосконалення;

2) 9 ■ 8 = 72 (деталей) — після вдосконалення.

3) 72 - 56 = 16 (д)

9 ■ 8 - 7 ■ 8 = 16

2-й спосіб.

1) 9 - 7 = 2 (деталей) — різниця

2) 2 ■ 8 = 16 (деталей)

(9 - 7) ■ 8 = 16 (деталей)

Додаткові завдання (на вибір)

а) Гра «Лабіринт». Знайти всі можливі способи проходження лабіринту.

• Виконати дії з іменованими числами.

58 см - 3 дм 6 см = І І см - І І см = І І см

58 см - 3 дм 6 см = І І см - І І см = І І см

1 дм 8 см + 5м = І І см + І І см = І І см 26 дм - 1м 46 см = ІІ см + І І см = І І см

7 м 8 см - 3 м 5 дм = □ см - □ см = □ см

в) Накреслити такі відрізки: АВ, який становить третину від 1 дм 2 см і КМ, який становить чверть від 3 дм 6 см.

г) Виконати дії та розмістити числа у порядку збільшення.

+ 384 + 534 + 222 + 314

+ 217 + 123 + 478 + 322

323247257286

+ 137 + 288 + 243

+ 412 + 312 + 371

379400325

ґ) Розв’язати рівняння і зробити перевірку. х - 542 = 138х + 247 = 836

765 - х = 234328 + х = 519

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 749, 750, с. 112.

Підсумки уроку.

Обчислити значення виразу 537 - 289 + 673.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (03.11.2015)
Переглядів: 1256 | Рейтинг: 0.0/0
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання
Бджілка мала, та й та працює
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатися...
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях
СЛОВА — НАЗВИ ПІР РОКУ (ЧОТИРИ СЕСТРИ)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]