Показано матеріалів: 1201-1210
УРОК 34 Тема: Корисні й шкідливі звички та їх вплив на здоров’я в сім’ї і школіМета: пояснити учням негативний вплив на здоров’я куріння, гучної музики, довготривалого перегляду телевізійних передач; вчити учнів називати корисні та шкідливі звички, контролювати свою поведінку; виховувати відповідальність за власне здоров’я. |
УРОК 33 Тема: Правила етичної поведінки в ігрових ситуаціяхМета: формувати навички етичної поведінки в ігрових ситуаціях; вчити учнів дотримуватися цих правил у повсякденному житті; виховувати повагу і пошану до оточуючих. |
УРОК 32 Тема: Спілкування в різних ситуаціях. Практична робота: моделювання ситуацій у магазині, лікарні, бібліотеціМета: формувати навички культури спілкування; надати дітям інформацію про мовний етикет; збагатити мовлення учнів словами подяки, вітання, вибачення; виховувати культуру поведінки, ввічливість. |
УРОК 31 Тема: Практична робота: розпізнавання позитивних і негативних емоційМета: вчити дітей розпізнавати позитивні та негативні емоції, виражати свої емоції, аналізувати власний емоційний стан; виховувати культуру поведінки. |
УРОК 29 Тема: Надання першої допомоги в різних ситуаціях. Практична робота: моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмахМета: дати поняття про першу медичну допомогу при незначних травмах; ознайомити учнів з алгоритмом надання самодопомоги у випадку, коли вдарився або порізався; виховувати самостійність, дисциплінованість, бажання допомагати одне одному. |
УРОК 28 Тема: Безпека у спілкуванні з тваринами. Практична робота: моделювання поведінки з дикими або бездомними тваринамиМета: розглянути можливі небезпеки у лісі; ознайомити із правилами поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами; виховувати обачливість, бережливе ставлення до тварин. |
УРОК 30 Тема: Емоції та здоров’яМета: дати учням уявлення про роль позитивних емоцій у зміцненні здоров’я; вчити розпізнавати позитивні та негативні емоції, розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми; виховувати бажання дарувати позитивні емоції одне одному. |
УРОК 27 Тема: Зимові розваги. Правила поведінки під час зимового відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки під час зимового відпочинку; вчити дітей діяти, якщо під ними провалився лід, надавати першу допомогу потерпілому на льоду; виховувати обережність, відповідальність. |
УРОК 26 Тема: Сонце корисне та шкідливе. Правила поведінки під час відпочинку на водіМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки біля води; ознайомити учнів із впливом сонячних променів на організм людини, способами запобігання й надання допомоги у разі сонячного удару; виховувати обережність. |
УРОК 25 Тема: Літні розваги. Правила поведінки під час літнього відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити виконувати правила пожежної безпеки під час відпочинку у лісі; виховувати дбайливе ставлення до природи, обережність під час відпочинку. |