УРОК 25 Тема: Літні розваги. Правила поведінки під час літнього відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити виконувати правила пожежної безпеки під час відпочинку у лісі; виховувати дбайливе ставлення до природи, обережність під час відпочинку. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Як уникнути неприємностей». Хід Уроку 1. Робота із загадками • Сонце пече, Липа цвіте, День прибуває. Коли це буває? (Влітку) • Червона,солодка, пахуча, Росте низько, до землі близько. (Суниця) • У лісі буває і капелюх має, На одній нозі стоїть й чекає, Поки не візьмуть на обід. (Гриб) Учитель. Влітку у вас найбільше часу для розваг та відпочинку. Людина — частина природи. Тому для нас найкращий відпочинок — на природі, у лісі. Але й під час літнього відпочинку слід пам’ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо. 2. Робота за підручником Читання тексту (С. 81). — Чим ви можете зашкодити собі під час відпочинку в лісі? — Розгляньте малюнки. Запам’ятайте отруйні гриби та рослини, які найчастіше трапляються в наших лісах. Отруйні гриби: 1 — сатанинський гриб; 2 — бліда поганка. 3 — вороняче око (отруйна рослина). Висновок: ці гриби та плоди не можна збирати, а тим більше їсти! Учитель. Збирайте тільки знайомі вам гриби і ягоди. Не куштуйте незнайомі вам ягоди і гриби. Завжди запитуйте дорослих, чи їстівні гриби і ягоди, які ви зібрали в лісі. Прагніть запам’ятати, які гриби і ягоди їстівні, а які — ні. Не знищуйте неїстівні гриби. Вони отруйні для людини, але дикі тварини ними лікуються. — Які правила слід виконувати, щоб не заблукати в лісі? — Які предмети-орієнтири є в лісі? Учитель. Інколи через нашу недбалість у лісі спалахують пожежі. Що може стати причиною лісової пожежі? — Де в лісі не можна розпалювати багаття? — У яку погоду не можна влаштовувати багать і розпалювати вогнищ? — Як потрібно гасити багаття? — Розгляньте малюнки на с. 83. Чи правильно чинять діти? Складіть відповідні речення. — Хто може гасити лісові пожежі? — Куди треба бігти, утікаючи від лісової пожежі? — Що слід робити, якщо диму дуже багато? — Розгляньте малюнки на с. 84. Хто правильно розпалює вогнище, а хто — ні? — Складіть речення за малюнками. Дайте дітям поради. 3. Фізкультхвилинка 4. Робота в зошиті (С. 56) 1) № 4. Розгляньте малюнок. Розкажіть про причини виникнення пожеж у лісі. Складіть речення. Як запобігти отруєнням та опікам під час пожежі? Буратіно потягнувся, Раз! — нагнувся, два! — нагнувся. Руки в сторони розвів, Мабуть, ключик загубив, А щоб ключик цей дістати, Треба нам навшпиньки стати. 2) № 5. Тест «Так чи ні» Тікаючи від пожежі у лісі, необхідно рухатись: О назустріч вітру О щоб вітер дув у спину О у будь-якому напрямку 5. Підсумок Уроку — Які їстівні лісові рослини і гриби вам відомі? — Які отруйні рослини і гриби траплялися вам у лісі? — Розкажіть, яких правил слід дотримуватись, щоб не заблукати в лісі. — Як слід рятуватися від лісової пожежі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3384 | |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Всього коментарів: 0 | |