УРОК 29 Тема: Надання першої допомоги в різних ситуаціях. Практична робота: моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмахМета: дати поняття про першу медичну допомогу при незначних травмах; ознайомити учнів з алгоритмом надання самодопомоги у випадку, коли вдарився або порізався; виховувати самостійність, дисциплінованість, бажання допомагати одне одному. Хід Уроку 1. Вступне слово вчителя Учитель. Господарські предмети — це не іграшки. Ними гратися не можна. Слід уникати небезпечних ситуацій, які загрожують вашому життю і здоров’ю. Про поведінку під час таких ситуацій ми й поговоримо на сьогоднішньому уроці. 2. Робота за підручником (С. 56) Читання тексту. — Що слід робити, якщо випадково ударив молотком по пальцю або порізався ножем, а вдома нікого немає? — Що таке перша медична допомога? — Перша медична допомога — це те, що необхідно зробити негайно, не очікуючи на медсестру чи лікаря. — Що потрібно робити, якщо вдарився? — Що слід робити, коли порізався? — Як зупинити кровотечу? — Чим можна промити рану? — Чим слід змастити рану? — Як змастити рану йодом чи зеленкою? — Чим доцільно заклеїти рану? — Як виймати скалку з пальця? — У чому можна змочити пінцет і голку? — Що слід зробити після видалення скалки? 3. Практична робота: моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах — Розгляньте малюнки. Розкажіть, як ви надаватимете комусь першу медичну допомогу у випадку, коли хтось порізався. — Розгляньте верхні малюнки на с. 57. Розкажіть, як слід надавати комусь першу медичну допомогу у випадку, коли в пальці є скалка. — Розгляньте предметні малюнки. Оберіть предмети, необхідні для обробки рани. Які предмети необхідні для витягування скалки? 4. Фізкультхвилинка Вранці часу я не гаю, На зарядку вибігаю, Марширую, присідаю, Легко бігаю, стрибаю І не стомлююсь нітрішки, Бо я дужі маю ніжки. (І. Січовик) 5. Робота в зошиті (С. 35) 1)№ 1. Розгляньте малюнки. Розкажіть, як надавати першу допомогу при: • синцях; • забитих місцях, ранах і порізах. 2) № 2. Відгадайте загадку. Ой, порізала пальчик Оленка, І у друзів стільки турбот: І промити ранку гарненько, І залити у ранку... (йод). — Чим ще можна обробляти рани? 6. Підсумок уроку — Розкажіть, як ви надавали першу медичну допомогу собі. — Розкажіть, як ви надавали першу медичну допомогу комусь. — Що ви робите, якщо вдарились? — Що ви робите, коли порізались? — Чим ви промиваєте рану? — Чим ви змащуєте рану? — Як ви змащуєте рану йодом чи зеленкою? — Чим ви заклеюєте рану? — Як ви виймаєте скалку з пальця? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3062 | |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Бережливе ставлення до природи |
З чого все почалося |
Всього коментарів: 0 | |