💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Емоції та здоров’я

УРОК 30

Тема: Емоції та здоров’я

Мета: дати учням уявлення про роль позитивних емоцій у зміцненні здоров’я; вчити розпізнавати позитивні та негативні емоції, розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми; виховувати бажання дарувати позитивні емоції одне одному.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Почуття. Емоції».

Хід Уроку

1. Вступне слово вчителя

Учитель. Ви певним чином реагуєте на все, що вас оточує. Ці переживання можуть бути як позитивними, так і негативними. В основі душевного переживання людини лежать емоції. Емоції — це душевне переживання, почуття, хвилювання. Про емоції, які зміцнюють наше здоров’я, піде мова сьогодні на уроці.

2. Робота за підручником (С. 39)

1) Читання тексту.

— Що викликає емоції?

— Які бувають емоції?

— Як називаються емоції, що допомагають зберегти здоров’я?

Учитель. До позитивних емоцій належать радість, впевненість

(відсутність страху), сором’язливість, рішучість, веселість, захоплення, спокійність тощо.

Як називаються емоції, що викликають поганий настрій?

Учитель. Негативні емоції — страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість, розпач, зневіра. Вони спричиняють різні захворювання.

Розгляньте малюнки в підручнику. Розкажіть, що відчувають діти. Поясніть, чому ви так вважаєте.

— Поміркуйте, що вас звеселяє. (Спілкування з однолітками, читання книжок, перегляд мультфільмів, отримання подарунків, задоволення від гарної оцінки, любов до рідних тощо)

— Що вас засмучує? (Розлука з дорогими людьми, розпач від нечемних і нечесних вчинків, страх, злість тощо)

Учитель. Якщо ви відчуваєте постійну небезпеку, хвилювання, у вас вселяється страх. Це дуже небезпечно для здоров’я. У людини, яка відчуває страх, всередині відчувається холод, тіло стає важким, ноги — ватяними, у роті пересихає, дихання ніби зупиняється, обличчя блідне, і все тіло «обливається холодним потом». Щоб ці негативні ознаки не виникали, слід намагатися позбутися негативних емоцій, прагнути, щоб переважали позитивні емоції.

Важливо пам’ятати, що образи, злість, погані думки руйнують наше здоров’я, бо воно залежить також і від нашого настрою.

2)  Робота з прислів’ями.

Веселий сміх — здоров’я.

Журба здоров’я відбирає.

— Прочитайте прислів’я. Як ви розумієте їх зміст?

3. Фізкультхвилинка

Важко зайчику сидіти,

Треба трішки відпочити.

Скік-скік, скік-скік, скік-скік.

Треба трішки пострибати.

Скік-скік, скік-скік, скік-скік.

Пострибавши, працювати.

4. Робота в зошиті (С. 57)

1) № 1. Допишіть.

• Емоції, що допомагають зберегти здоров’я, відчути радість життя — це...

• Емоції, які викликають поганий настрій, — це.

2) № 2. Робота в групах.

Завдання: скласти маленькі казочки за малюнками (про коти-ка-забіяку, котика-плаксу і котика-злюку).

3)№ 3. Розгляньте малюнки. Яку з цих дівчаток звуть Веселин-кою? Чому? Придумайте імена для інших дівчаток. (Сердитка, Сльо-зилитка, Несміянка)

Учитель. Кожна людина може мати і добрі, і погані почуття. Тільки від нас, нашого розуму залежить, які з цих емоцій переважають.

5. Підсумок Уроку

— Які бувають емоції?

— Наведіть приклади емоцій, що поліпшують душевний стан людини.

— Наведіть приклади емоцій, що погіршують душевний стан людини.

— Чи можна позбутися негативних емоцій?

— Які емоції ви хотіли б отримувати від оточуючих людей?

— Які емоції ви даруєте членам своїх родин, друзям?

— Як слід поводитися, щоб позитивні емоцій переважали негативні?



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2312 | Рейтинг: 0.0/0
Будівельний конструктор
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько»
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]