Показано матеріалів: 931-940
|
УРОК 19 Тема: Склад числа 7. Дні тижняМета: розглянути всі варіанти складу числа 7; вчити складати, розв'язувати й записувати приклади на додавання в межах 7; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати старанність. |
|
УРОК 18 Тема: Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння чисел у межах 7. Складання і розв'язування прикладівМета: ввести поняття числа «сім», познайомити з написанням цифри 7; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; вправляти в лічбі предметів; узагальнити вміння записувати й розв'язувати приклади на додавання; розвивати мислення; виховувати уважність. |
|
УРОК 17 Тема: Склад числа 6. Шестикутник. Складання і читання прикладів на додавання. Розпізнавання многокутниківМета: вправляти учнів у складанні різних випадків складу числа 6; ознайомити з шестикутником; формувати обчислювальні навички, уміння складати, читати і записувати приклади на додавання; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 16 Тема: Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання і читання прикладів на додаванняМета: ознайомити учнів з утворенням числа 6 і цифрою 6; учити визначати відносини «менше», «більше», «дорівнює» на основі порівняння груп предметів і на основі знання послідовності чисел натурального ряду; вправляти в складанні прикладів на додавання за предметними малюнками; вчити писати цифру 6; розвивати мислення; виховувати уважність. |
|
УРОК 15 Тема: Ознайомлення з дією додавання. Знак «плюс». Складання прикладів на додавання за предметними малюнками. Поняття «на», «над», «під». Порівняння за віком («молодий — старий»)Мета: ознайомити дітей з дією додавання і знаком «+»; вчити записувати і читати приклади на додавання; ознайомити з поняттями «на», «над», «під»; вправляти в порівнянні чисел у межах 5; розвивати кмітливість; виховувати старанність. |
|
УРОК 14 Тема: Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне число. Склад числа 5. П'ятикутникМета: закріпити вміння порівнювати числа в межах 5; вправляти дітей у використанні слів «попереднє» і «наступне» число; ознайомити зі складом числа 5, п'ятикутником, монетою вартістю 5 к.; розвивати мислення; виховувати старанність. |
|
УРОК 12 Тема: Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 4Мета: учити дітей визначати і запам'ятовувати всі випадки складу числа 4; ознайомити з чотирикутником; вправляти в написанні цифр; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 13 Тема: Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне число. Порядкова і кількісна лічбаМета: ознайомити дітей з утворенням числа 5 і цифрою 5; учити писати цифру 5, порівнювати числа в межах 5; ознайомити з поняттями «попереднє» і «наступне» число; вправляти дітей в порядковій і кількісній лічбі; розвивати мислення; виховувати уважність. |
|
УРОК 11 Тема: Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4Мета: ввести поняття число «чотири», познайомити з написанням цифри 4; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; розвивати мислення; виховувати уважність. |
|
УРОК 10 Тема: Склад числа 3. Прямі і криві лінії. ТрикутникМета: ознайомити дітей зі складом числа 3, трикутником, його елементами; дати поняття про пряму і криву лінію, вчити креслити лінії; розвивати мислення; виховувати старанність. |