Показано матеріалів: 941-950
|
УРОК 9 Тема: Число і цифра 3. Порівняння чисел у межах 3. Написання цифри 3. Порівняння довжини і товщини предметівМета: ввести поняття число «три», ознайомити з написанням цифри 3; учити порівнювати предмети завдовжки і завтовшки, використовуючи слова «тонкий — товстий», «короткий — довгий»; виховувати старанність. |
|
УРОК 7 Тема: Числа 1 і 2. Поняття «найдовший — найкоротший», «найширший — найвужчий»Мета: ознайомити дітей з властивостями предметів «найдовший — найкоротший», «найширший — найвужчий»; закріплювати вміння зіставляти групи предметів і числа; формувати обчислювальні навички; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 8 Тема: Порівняння чисел 1 і 2. Знаки «більше», «менше», «дорівнює»Мета: учити порівнювати групи предметів і відповідні числа. Познайомити зі знаками «>», «<», «=»; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу; виховувати старанність. |
|
УРОК 6 Тема: Число і цифра 2Мета: вчити виділяти групи предметів, які характеризуються числом 2; ознайомити дітей з утворенням числа 2; учити писати цифру 2; ознайомити з монетами вартістю 1 к., 2 к.; формувати навички усної лічби; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 5 Тема: Число і цифра 1Мета: ознайомити дітей з числом 1 і цифрою 1; учити писати цифру 1, зіставляти цифру і число; формувати навички усної лічби; виховувати старанність. |
|
УРОК 4 Тема: Один і багато. Число і цифра. Зіставлення цифри і числа предметів. Написання елементів цифр 1 і 2Мета: уточнити значення понять «один» і «багато»; учити співвідносити число і кількість предметів; розвивати вміння показувати один предмет і багато; ознайомити дітей з поняттями «число» і «цифра»; розвивати навички написання елементів цифр; виховувати старанність. |
|
УРОК 3 Тема: Лічба предметів. Поняття «стільки ж», «більше — менше», «зверху — знизу», «справа — зліва», «порівну». Написання паличокМета: вчити порівнювати групи предметів за кількістю на основі встановлення взаємно-однозначної відповідності; закріпити поняття «більше — менше», «порівну», «зверху — знизу», «справа — зліва»; формувати навички лічби; вправляти в написанні елементів цифр; виховувати старанність. |
|
УРОК 2 Тема: Порядкова лічба. Поняття «зліва — направо», «справа — наліво», «усі», «решта», «кожний», «найвищий — найнижчий». Підготовка до написання цифрМета: вчити лічбі в прямому та зворотньому порядку вперед і назад, використовуючи порядкові числівники; ознайомити дітей з розміщенням предметів у просторі з використанням слів «зліва — направо», «справа — наліво»; уточнити значення понять «усі» «решта», «кожний», «найвищий — найнижчий»; вправляти в написанні елементів цифр; виховувати акуратність. |
|
УРОК 1 Тема: Лічба предметів, їх розміщення в просторі і кількісне порівняння. Порівняння предметів за розміром. Підготовчі вправи до написання цифрМета: ознайомити дітей з предметом математика; закріпити уявлення про розташування предметів у просторі з використанням слів «зліва», «справа», «внизу», «вгорі»; учити дітей порівнювати предмети за розміром; вправляти їх у лічбі предметів; розвивати увагу, уміння слухати; вправляти в написанні елементів цифр; виховувати інтерес до вивчення математики. |
|
УРОК 34 Тема. Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настроюМета: вчити дітей розуміти значення народних ігор для веселого настрою, для здоров’я; розучити з учнями народні ігри; розвивати кмітливість, спритність; формувати прагнення дбати про власне здоров’я, весело й корисно відпочивати; виховувати дружнє ставлення до членів колективу. |