Показано матеріалів: 921-930
|
УРОК 28 Тема: Ознайомлення з дією віднімання. Знак «мінус». Складання прикладів на відніманняМета: розкрити суть дії віднімання; познайомити зі знаком «мінус»; вчити складати, читати й розв'язувати приклади на віднімання за малюнками і числовим відрізком; розвивати мислення; виховувати старанність. |
|
УРОК 29 Тема: Зв'язок дій додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізківМета: розкрити взаємозв'язок між додаванням і відніманням; вчити складати приклади на віднімання із прикладів на додавання; вправляти учнів у вимірюванні довжини відрізків; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність. |
|
УРОК 27 Тема: Ознайомлення з термінами «доданок» і «сума». Додавання за допомогою числового відрізка. Складання прикладів на додаванняМета: ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума»; вчити користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на додавання, самостійно розв'язувати приклади, використовуючи знання про те, як побудований натуральний ряд чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. |
|
УРОК 26 Тема: Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10. Складання прикладів за малюнками. Розпізнавання геометричних фігурМета: розглянути всі варіанти складу числа 10; вправляти у складанні прикладів за малюнками, у розпізнаванні геометричних фігур; розвивати мислення, навички каліграфічного письма; виховувати старанність. |
|
УРОК 25 Тема: Число і цифра 10. Запис числа 10 двома цифрами. Порівняння чисел у межах 10. Складання і розв'язування прикладівМета: ввести поняття числа «десять», познайомити з написанням цифри 10; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; вдосконалювати обчислювальні навички; узагальнити вміння записувати й розв'язувати приклади на додавання; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 24 Тема: Склад числа 9. Порівняння чисел. Читання нерівностей. Складання і розв'язування прикладів на додаванняМета: розглянути всі варіанти складу числа 9; вчити читати нерівності двома способами, розпізнавати багатокутники в конфігурації декількох фігур; формувати вміння складати приклади на додавання; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати уважність. |
|
УРОК 23 Тема: Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання прикладів на додаванняМета: продовжити формування в учнів поняття числа; вправляти в утворенні чисел натурального ряду; учити писати цифру 9; порівнювати числа в межах 9, вимірювати довжину відрізків; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати акуратність. |
|
УРОК 22 Тема: Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків. СантиметрМета: розглянути всі варіанти складу числа 8; вчити складати, розв'язувати й записувати приклади на додавання в межах 8; познайомити з одиницею вимірювання довжини — сантиметром і сантиметровою лінійкою; учити вимірювати довжину відрізка; розвивати мислення; виховувати акуратність. |
|
УРОК 21 Тема: Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел у межах 8. Додавання трьох доданківМета: ознайомити дітей з утворенням числа 8 і цифрою 8; учити писати цифру 8, порівнювати числа в межах 8, розв'язувати приклади на додавання трьох доданків; розвивати мислення; виховувати старанність. |
|
УРОК 20 Тема: Перетин прямих. Точка. Відрізок. Порівняння відрізків завдовжкиМета: ознайомити учнів з відрізком, точкою; вчити порівнювати відрізки завдовжки на око; формувати розуміння судження: точка належить прямій; пряма проходить через точку; вправляти в розв'язуванні прикладів на додавання; виховувати старанність. |