Показано матеріалів: 1281-1290
Тема. Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місцяМета: формувати знання учнів про значення праці в житті людини; ознайомити учнів із організацією робочого місця та обов’язками черго-вих. |
Тема: «Бджілка мала, та й та працює».Мета: познайомити учнів із професіями; вчити організовувати робоче місце; ознайомити з правилами безпечної праці на уроці; розвивати пам’ять; виховувати повагу до людей різних професій. |
Тема: «Екскурсія до шкільної майстерні».Мета: формувати в учнів уявлення про певні види трудової діяльності; показати умови роботи працівників різних сфер виробництва; підвищувати інтерес до різних професій; розвивати увагу, уяву, спостережливість; виховувати любов до праці, повагу до людей праці. |
Тема: «Вітальна листівка до Дня перемоги».Мета: ознайомити учнів із технікою аплікації з вовняних ниток; навчити виготовляти вітальну листівку, оздоблену аплікацією з ниток; розвивати творчі здібності, художній смак; виховувати старанність, повагу до ветеранів війни. |
Тема: «Вітальна листівка до дня матері».Мета: ознайомити учнів із видами святкових листівок; вчити планувати послідовність виконання трудових операцій; формувати вміння роботи з папером; розвивати творчість; фантазію; виховувати естетичний смак і культуру праці. |
Урок № 29 |
Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з об’ємними виробами з природного матеріалу; розвивати творче мислення, художній смак, охайність; виховувати працьовитість, відповідальність, взаємодопомогу Обладнання: природний матеріал (шишки, каштани, жолуді, горіхи, гілочки дерев, листя, горобина); клей; пластилін; ножиці; шило; серветка, коробки з-під цукерок. |
Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну. |
Тема: «Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків на взутті».Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за взуттям; навчати зав'язувати шнурки на черевиках; розвивати увагу, кмітливість, охайність, самостійність у роботі; виховувати бажання бути завжди чистими та охайними, працьовитість. |
Тема: «Самообслуговування. Призначення одягу та взуття».Мета: ознайомити учнів з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу; надати основні відомості про правила догляду за одягом; вчити зав'язувати шнурки та застібати ґудзики на одязі; розвивати увагу, охайність, самостійність; виховувати працьовитість. |