💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 1271-1280
Сторінки: «« 1 2 ... 126 127 128 129 130 ... 134 135 »»

Урок 16

Тема. Ліплення. композиція «Будиночок равлика»

Мета: ознайомити з правилами і прийомами роботи з пластиліном — розм’якшуванням пластилінової палички, розкачуванням, розмазуванням, витягуванням, обрізуванням стеками, примазуванням тощо; розвивати ува-гу, фантазію; прищеплювати любов до прекрасного; виховувати акуратність, старанність.

1 Клас | Трудове навчання: технічна і художня праця | Переглядів: 5431 | Додав: SYLER

Урок 15

Тема. Ліплення з пластиліну (гриби)

Мета: удосконалювати навички роботи з пластиліном; розвивати уміння передавати пропорційні особливості будови різних грибів (великих і малень-ких); виховувати бережливе ставлення до природи.


Урок 14

Тема. Народні іграшки з глини

Мета: вчити дітей працювати з пластичним матеріалом, відчувати зв’язок форми, призначення, декоративного оздоблення засобів і предметів народного декоративного-прикладного мистецтва; розвивати відчуття гармонії із застосуванням попередньої переробки форм реальних у декоративні; сприяти формуванню поваги до праці народних майстрів і розумінню краси декоративно-прикладного мистецтва.


Урок 13

Тема. Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення

Мета: ознайомити учнів із обладнанням для роботи з глиною та плас-тиліном, формувати навички ліплення; навчити найпростіших прийомів ро-боти з пластиліном і глиною; розвивати естетичний смак; виховувати спо-стережливість і кмітливість.


Урок 11–12

Тема. Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок тварин, дерев, казкових персонажів. Об’єднання виробів у спільну композицію

Мета: продовжувати вчити учнів працювати з природним матеріалом, створювати з нього природні вироби; удосконалювати вміння з’єднувати окремі деталі в готовий виріб; розвивати творчість і фантазію; виховувати любов до казок та бажання створювати красиві речі з природного матеріа-лу власними руками.


Урок 9–10

Тема. Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композицій з природного матеріалу

Мета: продовжувати формувати інтерес до роботи з природними ма-теріалами; вчити учнів зберігати природні форми в ході виготовлення ви-робу; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.


Урок 8

Тема. Декоративна аплікація

Мета: ознайомити з видами декоративного мистецтва; поглибити вмін-ня й навички ранжувати рослини; розвивати художнє мислення і фантазію; виховувати почуття композиційної цілісності і рівноваги у виробах.


Урок 6–7

Тема. Аплікація із рослинних форм

Мета: формувати в учнів поняття про аплікацію; вчити характеризува-ти особливості рослинних форм; розвивати вміння підбирати матеріал від-повідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом.


Урок 4–5

Тема. Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки

Мета: ознайомити дітей із квітковими рослинами, особливостя-ми й правилами їх збирання та зберігання в різних місцевостях, розвива-ти спостережливість, творчість, уяву; виховувати пізнавальну активність у дітей, бажання пізнавати та берегти природу.


Урок 3

Тема. Заготівля і зберігання природного матеріалу

Мета: ознайомити учнів із суттєвими ознаками осені; формувати вмін-ня розрізняти рослини за певними ознаками та формувати основи еколо-гічного мислення; ознайомити з правилами збирання і зберігання природ-них матеріалів; розвивати спостережливість; виховувати бережливе став-лення до природи.