Показано матеріалів: 1231-1240
Урок 3 Тема. Жива і нежива природаМета: розширювати знання учнів про різноманітність природи; розвивати вміння групувати об'єкти неживої та живої природи, порівнювати об'єкти (тіла) живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Урок 2 Тема. Що потрібно знати про природуМета: розповісти учням, що природа загадкова і дивна, що її слід вивчати; розвивати вміння ставити запитання про природу; виховувати інтерес до пізнання природи. |
Урок 1 Тема. Для чого ми вивчаємо природознавствоМета: дати учням уявлення про природознавство як предмет; учити розповідати, щовивчає природознавство, ставити питання про природу; розвивати вміння працюватив парах, вести прості діалоги; виховувати інтерес до вивчення природи. |
Тема. Висівання насіння квітів у відкритий ґрунтМета: ознайомити із способами висівання насіння квітів у відкритий ґрунт; сформувати вміння правильно висівати насіння; виховувати інтерес до квітникарства, бережливе ставлення до рослин та повагу до праці. |
Тема. Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунтМета: ознайомити учнів з будовою насінини, формувати уміння висі-вати насіння у закритий ґрунт; виховувати інтерес до праці сільськогосподарських робітників. |
Тема. Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) овочевої зеленіМета: навчити учнів розпізнавати насіння городніх культур, корені та розсаду овочевих культур за зовнішніми ознаками; розвивати уважність, зосередженість, спостережливість; виховувати інтерес до сільськогоспо-дарської праці. |
Тема. Догляд за кімнатними рослинамиМета: ознайомити учнів із назвами кімнатних рослин; умовами їх росту і розвитку; навчати правильно доглядати за ними; виховувати почуття прекрасного, бережливе ставлення до рослин, бажання займатися кімнатним квітникарством. |
Тема. Ліплення з пластиліну овочів і фруктівМета: навчити дітей ліпити круглі предмети, передавати характерні особ-ливості натури, вправляти у зіставленні предметів, формувати поняття про художні форми, виховувати естетичні смаки. |
Тема. Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мотивами української народної казки «колобок»Мета: закріпити знання учнів про пластилін та його властивості; вчи-ти учнів створювати композиції за малюнком; розвивати естетичні смаки, мовлення учнів; стежити за правилами особистої гігієни під час роботи з пластиліном. |
Тема. Пластичні матеріали, їх властивості і призначенняМета: розширити знання дітей про властивості глини і пластиліну, їх призначення; вправляти у ліпленні рослинних орнаментів; опанувати при-йом скочування, витягування, розкочування, пригладжування, формувати пізнавальні інтереси, вміння зіставляти, порівнювати предмети. |