Показано матеріалів: 1211-1220
Урок 24 Тема. Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людиниМета: дати учням уявлення про ґрунт, склад ґрунту; застосовуючи методи дослідницької діяльності, продемонструвати властивості ґрунту; розповісти про значення ґрунту для життя рослин, тварин, людини; ознайомити з перетворювальною діяльністю людей (як люди дбають про землю); розвивати загально навчальні уміння учнів; виховувати пошану до землі. |
Урок 23 Тема. Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?Мета: розповісти дітям, як люди використовують властивості повітря; дослідити, чому підстрибує м'яч; викликати інтерес до пізнання природи, дослідницької діяльності, бажання зрозуміти сутність явищ. |
Урок 22 Тема. Значення повітря для живої природиМета: дати дітям первинні уявлення про значення повітря в житті живих організмів; формувати досвід творчої діяльності учнів, сприяти розвитку загальнонавчальних умінь; спрямовувати практичну діяльність учнів; учити їх дбати про чистоту повітря. |
Урок 21 Тема. Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, намагається зайняти весь доступний простір)Мета: з'ясувати властивості повітря і значення повітря в природі; учити досліджувати властивості повітря, проводити досліди, фіксувати й аналізувати результати, дотримуватися інструкцій і правил техніки безпеки під час проведення демонстраційних дослідів; виховувати пізнавальний інтерес. |
Урок 20 Тема. Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?Мета: розповісти учням про економне використання води; дати уявлення про те, який шлях долає вода, перш ніж потрапляє в наші будинки; закріплювати знання про воду і про те, як людина її використовує; формувати пізнавальний інтерес до природи; виховувати екологічну свідомість. |
Урок 18 Тема. Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече)Мета: дати учням уявлення про основні властивості води: прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів. |
Урок 19 Тема. Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі?Мета: з'ясувати властивості води, значення води в природі; розповісти про зміни станів води (твердий, рідкий, газоподібний); дослідити, куди зникає вода з калюжі; виховувати пізнавальний інтерес. |
Урок 17 Тема. Сонце та його значення для життя на ЗемліМета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини; показати значення Сонця в житті тварин і рослин; розкрити значення сонячного світла і тепла в житті людини; учити спостерігати за висотою Сонця і встановлювати найпростіші зв'язки між висотою Сонця і кількістю тепла, яке Сонце посилає на землю; сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу. |
Урок 16 Тема. Бережливе ставлення до природиМета: розповісти учням про необхідність бережливого ставлення до природи; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати, примножувати природні багатства; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення; закріплювати правила поведінки в природному середовищі. |
Урок 15 Тема. Значення природи для життя людиниМета: розкрити значення природи в житті людини; розширювати світогляд; збагачувати словниковий запас учнів; формувати дбайливе ставлення до навколишнього світу, уміння бачити красу природи, порівнювати, робити висновки; виховувати спостережливість. |