Показано матеріалів: 1191-1200
|
Урок 44 Тема. Природа в місті (селі) та його околицяхМета: розкрити роль природи у місті та на його околицях; учити дітей помічати і цінувати її; ознайомити з рослинами, які найчастіше використовують для міського озеленення; учити розрізняти листяні й хвойні дерева; продовжити учити розпізнавати рослин; розвивати творчі здібності учнів; прищеплювати любов до рідного міста, прагнення прикрасити його. |
|
Урок 43 Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; формувати передумови пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати вміння визначати можливі методи розв'язання проблеми за допомогою дорослого; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи. |
|
Урок 42 Тема. Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?Мета: сприяти засвоєнню учнями правил догляду за хатніми улюбленцями; виховувати відповідальність за виховання тварин, які живуть удома. |
|
Урок 41 Тема. Тварини «живого куточка», хатні улюбленціМета: сформувати первинні уявлення дітей про тварин «живого куточка», про правила догляду за тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин найближчого оточення, доглядати за ними; виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них. |
|
Урок 40 Тема. Запитання до природи. Чим снідає їжачок?Мета: уточнювати і розширювати уявлення учнів про їжака як представника диких тварин; розповісти про живлення диких тварин; викликати інтерес до пізнання природи; виховувати любов до світу тварин. |
|
Урок 39 Тема. ЗвіріМета: ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; виховувати любов до рідного краю. |
|
Урок 38 Тема. ПтахиМета: розповісти учням про істотні ознаки птахів, про важливість пір'яного покриву в житті птахів; розширювати знання про живлення птахів; виховувати бажання піклуватися про птахів. |
|
Урок 37 Тема. РибиМета: повторити істотні ознаки риб; ознайомити з особливостями будови риб; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; сприяти розвитку допитливості; виховувати пізнавальний інтерес. |
|
Урок 36 Тема. Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?Мета: ознайомити учнів із життям мурашок; повторити істотні ознаки комах; розвивати вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати любов до природи. |
|
Урок 35 Тема. КомахиМета: уточнити уявлення учнів про комах; учити називати істотні ознаки комах, будову різних видів комах; продовжити формування навички класифікації тварин за групами; розвивати мовленнєві навички, мислення, увагу, спостережливість, уміння порівнювати; виховувати любов до природи. |