У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 1191-1200
Сторінки: «« 1 2 ... 118 119 120 121 122 ... 134 135 »»

Урок 44

Тема. Природа в місті (селі) та його околицях

Мета: розкрити роль природи у місті та на його околицях; учити дітей помічати і цінувати її; ознайомити з рослинами, які найчастіше використовують для міського озеленення; учити розрізняти листяні й хвойні дерева; продовжити учити розпізнавати рослин; розвивати творчі здібності учнів; прищеплювати любов до рідного міста, прагнення прикрасити його.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3794 | Додав: SYLER

Урок 43

Тема. Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір)

Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; формувати передумови пошукової діяльності, інтелектуальної ініціативи; розвивати вміння визначати можливі методи розв'язання проблеми за допомогою дорослого; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 6254 | Додав: SYLER

Урок 42

Тема. Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?

Мета: сприяти засвоєнню учнями правил догляду за хатніми улюбленцями; виховувати відповідальність за виховання тварин, які живуть удома.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4202 | Додав: SYLER

Урок 41

Тема. Тварини «живого куточка», хатні улюбленці

Мета: сформувати первинні уявлення дітей про тварин «живого куточка», про правила догляду за тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин найближчого оточення, доглядати за ними; виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5416 | Додав: SYLER

Урок 40

Тема. Запитання до природи. Чим снідає їжачок?

Мета: уточнювати і розширювати уявлення учнів про їжака як представника диких тварин; розповісти про живлення диких тварин; викликати інтерес до пізнання природи; виховувати любов до світу тварин.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5749 | Додав: SYLER

Урок 39

Тема. Звірі

Мета: ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; виховувати любов до рідного краю.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5863 | Додав: SYLER

Урок 38

Тема. Птахи

Мета: розповісти учням про істотні ознаки птахів, про важливість пір'яного покриву в житті птахів; розширювати знання про живлення птахів; виховувати бажання піклуватися про птахів.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 7891 | Додав: SYLER

Урок 37

Тема. Риби

Мета: повторити істотні ознаки риб; ознайомити з особливостями будови риб; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; сприяти розвитку допитливості; виховувати пізнавальний інтерес.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 7789 | Додав: SYLER

Урок 36

Тема. Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?

Мета: ознайомити учнів із життям мурашок; повторити істотні ознаки комах; розвивати вміння аналізувати й узагальнювати; виховувати любов до природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 8981 | Додав: SYLER

Урок 35

Тема. Комахи

Мета: уточнити уявлення учнів про комах; учити називати істотні ознаки комах, будову різних видів комах; продовжити формування навички класифікації тварин за групами; розвивати мовленнєві навички, мислення, увагу, спостережливість, уміння порівнювати; виховувати любов до природи.

1 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 7582 | Додав: SYLER