Показано матеріалів: 1181-1190
|
Урок 54 Тема. Запитання до природи. Звідки береться олія?Мета: ознайомити дітей з історією створення соняшникової олії, зі способами її виготовлення; виховувати інтерес до пізнання природи. |
|
Урок 53 Тема. Культурні рослини рідного краюМета: ознайомлювати з культурними рослинами рідного краю, зі значенням культурних рослин для людини; формувати інтерес до культурних рослин; учити називати їх; розвивати вміння визначати головне в навчальному матеріалі; показати багатство і красу рослинного світу; виховувати бережливе ставлення до природи. |
|
Урок 52 Тема. Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краюМета: розповісти учням про Червону книгу, про червонокнижні рослини рідного краю; учити дотримуватися правил культурного поводження у природі. |
|
Урок 51 Тема. Охорона рослинМета: збагачувати знання дітей про охорону і збереженням природи рідного краю, охорону рослин; спрямувати практичну діяльність учнів, пов'язану з охороною та збе- реженням природних багатств; виховувати бережливе ставлення до рослин. |
|
Урок 50 Тема. Лікарські рослиниМета: ознайомити учнів із лікарськими рослинами своєї місцевості та їх значенням для людини; формувати інтерес до лікарських рослин; розвивати спостережливість, увагу; виховувати бажання вивчати лікарські рослини своєї місцевості. |
|
Урок 49 Тема. Дикорослі рослини рідного краюМета: ознайомити учнів із дикорослими рослинами рідного краю; учити називати їх; розвивати вміння визначати головне в навчальному матеріалі; показати багатство і красу рослинного світу; виховувати бережливе ставлення до природи. |
|
Урок 48 Тема. Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі)Мета: систематизувати знання дітей про ліс (у лісі ростуть різні дерева і кущі, трави, гриби; у лісі тихо, повітря свіже; ліс починається узліссям, в лісі є галявини, гущавина); уточнити уявлення про тварин та інших мешканців лісу (у лісі живуть звірі — білка, їжак, лисиця та ін.; птахи — дятел, зозуля, синиця; комахи — мурашки, жуки, метелики та ін.; можна побачити ящірок; у вологих місцях — жаб; на галявинах і в гущавині ростуть різні трави; люди піклуються про ліс — охороняють його від пожежі, розчищують, саджають нові молоді дерева); викликати радість і задоволення від перебування в лісі. |
|
Урок 47 Тема. Охорона водоймМета: вивчити правила поведінки біля водойм; розвивати мислення, увагу; виховувати любов до рідного краю, прагнення охороняти природу. |
|
Урок 46 Тема. Водойми рідного краюМета: дати учням поняття про водойми рідного краю; учити називати їх; з'ясувати значення водойм рідного краю; формувати пізнавальний інтерес, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати любов до природи та бережливе ставлення до її багатств. |
|
Урок 45 Тема. Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)Мета: ознайомити учнів із тваринами парків і скверів міста; розкрити їх значення для людини; прищеплювати любов до тварин; допомогти учням засвоїти, як слід поводитися, щоб не порушувати їх життя. |