ТЕМА 28. Мова міміки та жестівМета: збагачувати знання учнів про засоби спілкування за допомогою жестикуляції; сприяти емоційному розвитку дітей, здатності адаптуватися в соціальному середовищі; виховувати комунікабельність, товариськість, чемність. |
ТЕМА 27. Я пишаюся своїм ім’ямМета: формувати пізнавальний інтерес; знайомити дітей з їхнім походженням і значенням імені; створити в класі веселу, дружню атмосферу, виховувати між першокласниками доброзичливі стосунки. |
ТЕМА 26. Чуйне серце — справжній скарбМета: знайомити першокласників із загальнолюдськими цінностями, моральними чеснотами; виховувати в них чуйність; викликати негативне ставлення до байдужості; формувати в колективі класу доброзичливі стосунки. |
ТЕМА 25. Весна-красуня завітала — до праці всіх людей позвалаМета: знайомити дітей із сезонними змінами, що відбуваються в природі рідного краю з приходом весняної пори року, та трудовою діяльністю людей; виховувати працьовитість, формувати екологічну свідомість та естетичне сприйняття живого довкілля. |
ТЕМА 24. Бережімо великодні традиції!Мета: закріпити й поглибити знання учнів про православне свято Великодня (народні традиції відзначення, атрибутика тощо); виховувати в дітей духовність, формувати моральні якості; розвивати цікавість до українських обрядових свят. |
ТЕМА 23. Рідне місто — моя мала батьківщинаМета: знайомити дітей з рідним містом (видатні люди, виробництва, визначні місця тощо); виховувати у школярів громадянсько-патріотичні почуття (любов до малої батьківщини, гордість за своє місто). |
ТЕМА 22. Коли не завадить обачністьМета: дати поняття про наслідки необачної поведінки вдома й на вулиці; формувати в учнів свідоме та дбайливе ставлення до власного життя й здоров’я; виховувати в дітей безпечне поводження в довкіллі. |
ТЕМА 21. Щедрість — запорука дружбиМета: навчати школярів розуміти загальнолюдські цінності, виховувати в дітях моральні якості (щедрість, безкорисливість, доброту); викликати негативне ставлення до жадібності. |
ТЕМА 20. Не марнуймо часу!Мета: виховувати в учнях такі чесноти, як зібраність, уважність, працьовитість; формувати прагнення учнів раціонально використовувати власний час; дати пізнавальний матеріал з історії годинника. |
ТЕМА 19. Краса врятує світМета: формувати в учнів поняття про зовнішню й внутрішню красу; розвивати естетичне сприйняття соціального, предметного і природного довкілля; виховувати в дітях моральні цінності, потяг до прекрасного. |