Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета.Поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати любов до рідного краю, повагу до його історичного минулого і сучасного, шанобливе ставлення до символів держави; продовжувати вивчати історію рідного краю та його героїчне минуле; формувати громадянські якості: патріотизм, людяність, працьовитість. Закріплення знань про такі поняття та категорії,як народ, нація, держава, громадянин, громадянські права та обов’язки;зміцнення громадянських якостей учнів; формування ціннісного ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї,самогосебе; почуття особистої відповідальності за долю своєї держави та українського народу. |
Мета: удосконалювати навички розпізнавання овочів, ягід та фруктів, пояснити їх користь для дитячого організму; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати цікавість у дітей до нової інформації, пізнання нового. |
Мета: Формувати у дітей понять "доброта і добрі вчинки", вчити розрізняти "добре і погане", викликати бажання дарувати добро; розвивати в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування. Обладнання: книжечки-казки; картинки із зображенням казкових героїв; макет веселого сонечка; квітка "Доброта"; промінчики сонця; кольорові олівці; листочки із зображенням Баби Яги, що перетворюється в Бабулю Ягулю; аудіо записи казок "Коза Дереза", "Котик і Півник"; Оповідання В. Сухомлинського "Петрик, собака і кошеня"; промінчики із фотографіями дітей, смайлики-посмішки. |
Мета: розширити знання учнів про естетичне виховання ; розвивати увагу,спостережливість,спритність; уміння бачити і чути прекрасне. Виховувати любов до культури. |
|
«Рідне слово –материнська мова!" Мета: Залучати дітей до джерел і витоків народної спадщини; підтримувати у школярів інтерес до вивчення рідної мови; виховувати любов до мови свого народу. |
«Проблема енергозбереження» Мета: - Сприяти формуванню в учнів уявлення про енергозберігаючі технології, розуміння ними необхідності бережливого ставлення до використання енергоносіїв. Ознайомити зі способами економії енергії. - Розвивати навички роботи із різними джерелами інформації, уміння формулювати думку про способи економного використання електричної та теплової енергії. Розвивати почуття власної відповідальності за енергозбереження. - Сприяти розвитку комунікативних навичок під час роботи у групі, уміння вислуховувати думку інших, формулювати власні переконання. - Сприяти вихованню активної життєвої позиції, почуття власної причетності до загальної справи, зокрема до проблем міста. - Інтегрувати принципи сталого розвитку в навчально-виховному процесі |
Тема: Створення альбому «В світі найкращі руки роботящі!» Мета: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів. |
Тема: Пізнавально - інтелектуаьна програма "Мода - керована епідемія" Мета: Сприяти розширенню знань, розвитку пізнавальних інтересів про моду; виховувати у старшокласників художньо-естетичні смаки, розкрити зміст твердження – «одяг»- прояв індивідуальності людини; сприяти усвідомленню дітьми істинних цінностей – зовнішньої і внутрішньої краси. |
Тема: «Безпечна робота в Інтернеті» Мета: навчальна: поглибити знання про небезпечний Інтернет; дослідити позитивні та негативні сторони Інтернету; сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання; розвиваючі: сприяти розвитку пізнавального інтересу; сприяти розвитку вміння логічно викладати думки; виховні: сприяти вихованню шанобливого ставлення до чужої думки; сприяти культурному та інтелектуальному розвитку учнів; сприяти розвитку самооцінки та самоаналізу, як чинників, що спонукають до самовдосконалення учнів; |