Посилка від бабусі.
Конспект виховного заняття в групі продовженого дня для 1-го класу. Тема. Посилка від бабусі. Мета: удосконалювати навички розпізнавання овочів, ягід та фруктів, пояснити їх користь для дитячого організму; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати цікавість у дітей до нової інформації, пізнання нового. Обладнання: посилка, іграшковий набір овочів, ягід та фруктів, набір карток із зображенням овочів, ягід та фруктів. Література:Тисяча п’ятсот загадок/ Уклад.: Л.Вознюк- Тернопіль,2016. Хід заняття Вихователь. Діти, сьогодні нам листоноша приніс посилку від бабусі Насті. Вона проживає в селі і дуже переживає, як її онук Василько навчається в 1 класі. Адже все літо він провів у селі на свіжому повітрі, їв багато овочів та фруктів, а тепер у місті всього цього обмаль. Саме тому вона для всіх вас,діток 1 класу, надіслала вітамінну посилку. Як ви гадаєте, що там? А допоможуть вам дізнатися відгадки до загадок. (Діти відгадують загадки, а хто відгадає, той з посилки виймає відгадку та кладе на стіл) Відгадування загадок. Сидить баба, одягнулась, В сто сорочок загорнулась, Ціле літо достигає, До нас в борщик поспішає. (Капуста) Під землею народилась І для борщику згодилась. Мене чистять,ріжуть, труть, Смажать,варять і печуть. (Картопля) Сидить панна у коморі, А коса її надворі. (Морква) Є солодкий, є гіркий, Різні форми має. Є худий,а є товстий Кожний його знає. (Перець) Кажуть, щоб хвороб не знати, Треба всім мене вживати. Може, ви мене й з’їсте, Тільки сльози проллєте. (Цибуля) Жовтобокий карапуз Йшов городом та й загруз, Бо насіння стільки має, Що аж боки розпирає. (Гарбуз) У темниці виростає Та біленькі зубки має. Хоч гіркий він і пекучий, Та корисний і цілющий. (Часник) Вихователь. Яким словом можна назвати всі ці плоди? Де вони ростуть? (Овочі,ростуть на городі) Які овочі потрібні для борщу? Влітку у садочку Зріє під листочком. Восени,налившись соком, Стане враз червонобоким. (Яблуко) Влітку або восени Виснуть на гілках вони: Маленькі, синенькі, Вкусиш - солоденькі. (Сливи) Лампочка вгорі висіла, Стала смачна, пожовтіла. Діти лампочку зірвали, З апетитом скуштували. (Груша) Вихователь. Яким словом можна назвати всі ці відгадки? Де вони ростуть? (Фрукти, ростуть на деревах) Які фрукти ви ще знаєте? Як прийде весна в садочок – До лиця білий віночок, Ну а восени цій кралі Приглянулися коралі. (Калина) Панночка малесенька Сховалась в холодок – Сукенка червонесенька, Білесенький пеньок. (Малина) Кущик весь із колючок, Колеться, мов їжачок. Швидше ягоди збирай- Взимку буде добрий чай. (Шипшина) Вихователь. Яким словом можна назвати всі ці плоди? Де і на чому вони ростуть? (Переважно на кущах, вдома, а також у лісах) Молодці ви добре вмієте відгадувати загадки. Ось тільки погляньте, яку скарбничку вітамінів надіслала нам бабуся. -Які із цих плодів ми використовуємо, щоб не хворіти, або ,коли застудилися? До якої групи вони належать? (Овочі, ягоди чи фрукти) Гра «Знайди зайве» Вихователь закріплює магнітами на дошці картки із зображенням плодів, а діти повинні вказати, що є зайвим. 1. Буряк,слива, абрикос, груша, яблуко. 2. Малина, ожина,смородина, слива, полуниця. 3. Помідор, кабачок, яблуко, редиска, картопля. Гра-руханка Вихователь називає овоч (діти присідають), ягоду(стоять) або фрукт( плескають в долоні). Вихователь. Діти, ви молодці, гарно справляєтесь із завданнями, вмієте розрізняти овочі,фрукти та ягоди. А тепер під час занять за інтересами намалюйте, будь ласка, ваш улюблений фрукт,овоч або ягоду. Ваші малюнки ми покладемо в конверт, відправимо бабусі Насті та подякуємо їй за турботу та смаколики для нас. Автор: Щербина Тетяна Леонідівна, вихователь ГПД Козелецької гімназії №1. | |
| |
Переглядів: 1643 | |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Всього коментарів: 0 | |