💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Карнавал бантиків
Тема: Карнавал бантиків
​Мета: розширити знання учнів про естетичне виховання ; розвивати увагу,спостережливість,спритність; уміння бачити і чути прекрасне. Виховувати любов до культури.

Сценарій дитячого розважального уроку «Карнавал бантиків»
для учнів 3 класу
Ведуча. -Увага! Увага! Увага!
Країна дитинства запрошує в гості!
Найсвітліша пора – дитинство!
Безтурботна пора – дитинство!
Це – щастя і радість,
Це – ніжність і мрія,
Це – тато і мама!
Це – пісня й надія!

(Звучить пісня «Дитинства світ», муз. і слова Н. Май)

Ведуча. -Добрий день, дівчатка!
Добрий день, хлоп’ятка!
Маленькі і великі! Серйозні і смішні!
Оголошуємо початок карнавалу
Щоб свято було веселим
І щоб кожен танцював
Отож розпочинаємо бантиків карнавал!
-Запрошуємо на сцену учасників карнавалу!

(Під музику виходять святково одягнені учасники)

На сьогоднішньому святі працюватиме журі у складі: …(представлення членів журі)
-Розпочинаємо конкурсну програму!
Конкурс «Чарівний бантик» - це конкурс-візитка.
Будемо знайомитись. Кожен конкурсант повинен представитись, а ми посвятимо його у «бантики», одягнувши йому на руку особливий бантик з номерком.

(Усі конкурсанти залишаються на сцені)

Ведуча. -Переходимо до другого конкурсу, під час якого учасники будуть демонструвати нам свої карнавальні костюми. Та спочатку перевіримо готовність глядачів підтримати і допомогти оплесками нашим милим «бантикам». Отже,
-Ті хто з сміхом завжди дружить,
Плескайте в долоні дружно! -Не чую, гучніше!
-Але й гамір учинили,
Ледь мене не заглушили!
-Хто любить танці і пісні,
Вгору руки підніміть!
-Ну а ті, хто любить гру,
Крикніть голосно «А-у!»
Бачу вмієте кричати,
А чи вмієте мовчати?
Чемні дітки, молодці,
Ви сподобались мені!

(Діти під музику проходять, демонструючи своє вбрання, модель костюма-«бантика»,а журі оцінює)

Ведуча. -Цей світ як казка, як безмежне диво
Захоплює, дивує, кличе ввись,
Життя чарівне і таке красиве
І ти до цього світу придивись!
-А ми з вами будемо уважно придивлятись до букетів, які намалюють юні таланти, «бантики-художники». Щоб цікавіше було змагатись, давайте поділимось на дві команди і проведемо конкурс у вигляді естафети. Кожен учасник підбігає до призначеного місця і малює свою квіточку-бантик. Перемагає та команда, у якої вийде кращий букет із незвичайних квітів.

(Асистенти ділять дітей на дві команди і під веселу музику вони починають малювати. Журі слідкує, а після закінчення оцінює роботи та визначає найкращого в номінації «Бантик-художник»).

Ведуча .-В мене бантик є красивий,
І червоний є, і синій,
Кожен день я їх міняю
Під наряди підбираю,
А сьогодні в мене свято
То і бантиків – багато!
Раз, два, три, чотири, п»ять – як же вас порахувать?
-Оголошуємо наступний конкурс, де наші чарівні учасники будуть рахувати кількість бантиків у торбинках. А журі слідкуватиме за тим, хто швидше і правильно порахує усі бантики та визначить кращого у номінації «Бантик-рахівник».

(Діти за командою починають рахувати. Звучить швидка музика)

Ведуча. -А тепер трохи відпочинемо. Запрошуємо усіх учасників та гостей карнавалу до веселого танцю-хороводу « Якщо весело живеться робим так…»

(Виконується спільний танець)

Ведуча. -Просимо учасників зайняти місця на сцені. Ну якщо вже всім весело, то проведемо наступний конкурс, де бажаючі позмагатись будуть боротися за звання «Веселий бантик».
Хто з вас мені покаже як ходить:
-немовля
-балерина
-солдат
-слон
-горила
--пінгвін

(Діти показують, журі оцінює)

Ведуча. -Продовжуємо конкурсну програму. Наші «бантики сьогодні дуже красиві, перевіримо які ж вони розумні. Я буду задавати вам, дітки, кольорові запитання, на які ви повинні швидко дати відповідь. А журі нехай уважно послухає та визначить «Найрозумнішого бантика».
-Хто дає правильну відповідь, робить крок вперед.
Отже, почали:
1. Якого кольору волосся у героїні казки, яка завжди на голівці носила бант? (Мальвіна, синього)
2. Повітряну кульку якого кольору Вінні Пух подарував Ослику на день народження? (Зеленого)
3. Шахові фігури якого кольору розпочинають першими гру? (Білого)
4. Якого моря не існує: Жовтого, Червоного, Синього чи Білого? (Синього)
5. Шапочку якого кольору носила героїня відомої казки? (Червоного)
6. У яке море впадає Жовта річка? (У Жовте море)
7. Найбільший кит планети якого кольору? (Синього)
8. Який колір отримаємо, якщо змішаємо синій і червоний (Фіолетовий)
9. Якого кольору ікра у горбуші? (Червоного)
10. Якого кольору найвідоміший мультяшний велетень? (Зеленого, Шрек)

(Журі визначає самого розумного «бантика»)

Ведуча. -Краса врятує світ! А наші конкурсанти будуть намагатися це зробити за допомогою красивого танцю із стрічками. Оголошуємо останній конкурс-танець, де журі визначатиме переможця у номінації «Бантик-грація».

(Діти під легку музику танцюють танок із різнокольоровими стрічками)

Ведуча. -Хай на світі живе краса!
Хай на світі живе любов!
Хай на світі голубі небеса,
Сонце світить нам знову і знов!
-А поки журі підраховує бали та визначає у кожній номінації найкращих, ми пропонуємо усім бажаючим взяти участь у нашому «Веселому експресі» (під веселу музику діти грають в «паровозик»)

Ведуча. -Розпочинаємо церемонію нагородження! До слова запрошуємо вельмишановне журі.

(Журі оголошує результати та нагороджує переможців призами)
Категорія: Виховна година | Додав: Льоля (29.10.2016)
Переглядів: 2408 | Рейтинг: 0.0/0
Дикорослі рослини рідного краю
Тварини рідного краю
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
«Грамотний-видющий і на все тямущий»
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]