В світі найкращі руки роботящі!
Відкрита виховна година.
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії КЗ,,Сахновщинський НРЦ,,
Шуть Л.П.
Тема: Створення альбому «В світі найкращі руки роботящі!»
Мета: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.

1.Організаційний момент.
-мультимедійна презентація "Калейдоскоп професій"
-приказки та прислів’я про працю
2.Вивчення і мотивація нової теми.
Вчитель: До нас завітав представник "Бюро знахідок" з проханням допомогти розібрати деякі речі, що були загублені у нашій школі. Допоможемо?(стіл з написом "Бюро знахідок" на якому розміщені речі представників різних професій, що обслуговують "життя" школи).
Представник "Бюро знахідок": Вітаю вас дорогі діти! Ви навчаєтесь у цій школі, тому добре знаєте тих ,хто працює у цьому закладі і зможете мені допомогти.
Ось перед нами ця річ-ополоник.
Що це за предмет і кому він належить? (діти висловлюють свої припущення).
Так, напевно це річ кухара. А ,що ви знаєте про роботу людини цієї професії.
Ку́хар - це людина, яка професійно готує їжу для інших людей, як правило, в закладах громадського харчування.
Кухар готує супи, другі страви, іншу їжу, знає, як правильно зберігати продукти, готує різні страви за рецептами і вміє оформляти готові страви. Організовує зберігання продуктів відповідно до санітарно-гігієнічних норм. Попри те, що кухар на підприємствах громадського харчування користується встановленими рецептами страв, він може вносити до них зміни в залежності від якості сировини і контингенту споживачів. Працює в приміщенні, в умовах підвищеної температури.

Так, ви молодці і знайшли господаря цієї речі. Наші кухарі старанно та вчасно годують вас смачними стравами. Діти теж можуть бути вправними кухарями. Навіть існує така телепередача-конкурс «Мастер-шеф діти». Ми теж сьогодні можемо провести такий мініконкурс на виявлення кулінарних здібностей серед учнів нашого класу.
Конкурс №1
Бажаючі змагаються на швидкість в чистці картоплі. Переможець отримує солодкий приз.
Ми продовжуємо працювати над пошуками господарів загублених речей.
Наступний предмет-бинт. Що це за річ і кому вона належить? (діти висловлюють свої припущення та пояснення). Ви молодці і одразу знайшли господаря-це лікар.
Лікар (англ. Medical Doctor (M.D.) — фахівець із повною вищою медичною освітою, який в установленому законом порядку постійно займається підтримкою або відновленням людського здоров'я, через запобігання (профілактика), розпізнавання (діагностика) та лікування захворювань і травм. Це можливо завдяки ґрунтовним знанням з анатомії, фізіології, хвороб і лікування, науки медицини, його досвіду та практики — мистецтва медицини.
.
У нашій школі працюють найкращі медичні працівники. Мабуть і серед вас є ті, хто мріє стати лікарем? Ми можемо перевірити ваші здібності.

Конкурс №2
Ось ця лялька травмувала собі руку і вам треба накласти тугу пов'язку на уражене місце. Так ви справжні молодці!
Наступний предмет- це швабра. Що це за предмет і кому він належить?(діти висловлюють свої думки).
Так це інструмент для миття підлоги.У школі працює декілька прибиральниць службових приміщень. Ця професія заслуговує на повагу , адже від якісного вологого прибирання залежить наше з вами здоров'я. Народна мудрість каже: «Чисто не там де прибирають , а там де не смітять!».
У нашому класі діє графік чергування і кожен учень докладає зусиль , щоб у нас було чисто та затишно.

Конкурс №3
Під веселу ритмічну музику діти роблять вправи фізкультхвилинки, що схожі на миття підлоги.
У нас залишився останній предмет для пошуку господаря-це указка.
Так і ви швидко здогадалися , що ця річ належить вчителю.
Учи́тель/вчитель — людина, яка навчає інших людей (своїх учнів), передає їм певні знання про життя. У вузькому розумінні — спеціаліст, який проводить навчальну та виховну роботу з учнями в загальноосвітніх школах різних типів. В українській мові слова вчитель та учитель мають однакове значення, але використовуються в різних випадках. Вчитель пишеться у випадку,якщо попереднє слово закінчується на голосну літеру або на літеру "й". Наприклад :моя вчителька, улюблений вчитель.

Педаго́г (від грец. παιδαγογ — вихователь) — особа, що займається викладацькою чи виховною роботою і має необхідну підготовку в цій царині. Вчений, науковець що займається теоретичними проблемами педагогіки. Зміст професії у вихованні молодого покоління.

Слово «педагог» у Стародавній Греції означало дослівно «провідник дитини». Так називали не вчителів, а рабів, які відводили дитину до школи й забирали назад. Зазвичай у педагоги вибирали рабів, непридатних ні для якої іншої роботи, але тих, що були вірними домівці.
Незабаром ми будемо святкувати День працівника освіти (перша неділя жовтня) і у вас сьогодні є можливість створити привітальну листівку улюбленому вчителю.
Конкурс №4
Створення привітальної листівки під музичний супрвід.
Підсумок.
Сьогодні ми виконали дуже потрібну та важливу роботу-знайшли господарів загублених речей, познайомились із професіями та особливостями роботи людей , що працюють у нашій школі.
Сьогодні і ви маєте свою тимчасову професію-школяра. Гарні оцінки-це головна нагорода у навчанні.
У майбутьмому , можливо, хтось із вас обере одну із цих професій, що ввійшли до нашого альбому «Всякі руки роботящі!» Дякую вам за гарну та творчу роботу!
Категорія: Виховна година | Додав: lariskashut (17.09.2016)
Переглядів: 1708 | Рейтинг: 1.0/1
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація...
Інформація. Як людина сприймає інформацію
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]