Дивосвiт природиМета: розвивати смислову та образну пам’ять, вмiння узагальнювати; розвивати кмiтливiсть, швидкiсть мисления, творчi можливостi учнiв; виховувати любов до природи, турботливе ставлення до неї; прищеплювати вмiння культурно поводитись на природi. |
Владика – хліб священним є для українцівМета: Ознайомити дітей із працею хліборобів колись і тепер, викликати бажання берегти хліб, поважати працю трудівників поля. Розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас учнів, логічне мислення. Виховувати пошану до хліба. |
Світвизнає!Мета: визначити суть, причини та наслідки Голодомору 1932-1933рр.,вшанувати пам'ять його жертв. |
Пам’ять людства. Рік 32-33Мета: зрозуміти причини національної самосвідомості відповідальної за долю свого народу; завжди пам’ятати про ціну хліба. |
Грамоти вчиться – завжди знадобитьсяМета: уточнити та узагальнити уявлення учнiв про значення знань у життi людини; обговорити правила для учнiв; розвивати почуття вiдповiдальностi; виховувати бажання вчитись, дотримуватись правил для учнiв. |
Книга вчить, як на світі житьМета: розширити уявлення дiтей про книги; розвивати інтерес до художньої книги, до самостійної пізнавальної активностi; виховувати повагу до книги. |
Краса душі людськоїТема: Вчинок - це реальна дiя. Намiри i недостойнi вчинки. Що допомагає уникати помилок, негативних наслiдкiв вчинкiв?Мета: ознайомити учнiв iз поняттям «вчинок» як реальна дiя; вчити учнiв аналiзувати запропонованi ситуацiї, характеризувати достойні i недостойнi вчинки, передбачати наслiдки своїх вчинкiв; дати поняття «можна» та «не можна»; розвивати вмiння контролювати i аналiзувати свої та чужi вчинки, зробити їх усвiдомленими; виховувати бажання здiйснювати достойнi вчинки, повагу до людей. |
Лицарський турнір "Секрети вихованої людини"Мета: узагальнити знання учнiв про секрети вихованої людини, про правила поведiнки вдома, у школi, в громадських мiсцях; спонукати до пiклування про рiдних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. |
Правила поведінки під час уроків і на перервах. Поведінка в їдальні, в бібліотеціМета: уточнити розумiння учнями поняття культура поведінки; вчити шанобливого ставлення до працівників школи; виявляти турботливе ставлення до оточуючих; розвивати навички культурної поведiнки; виховувати звичку приходити на заняття своєчасно; першими вiтатися зi старшими, з ровесниками. |
Режим дня. Суворий і мудрий порадникМета: пригадати поняття «режим дня», основнi режимнi моменти; переконати учнiв у необхiдностi дотримання режиму дня; розвивати санiтарно-гiгiєнiчнi навички: вмиватися, загартовуватися, дотримуватися чистоти тiла. |