💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Грамоти вчиться – завжди знадобиться

Грамоти вчиться – завжди знадобиться

Мета: уточнити та узагальнити уявлення учнiв про значення знань у життi людини; обговорити правила для учнiв; розвивати почуття вiдповiдальностi; виховувати бажання вчитись, дотримуватись правил для учнiв.

Обладнання: текст української народної казки «Розумна дiвчина», загадки.

Хід години спілкування

І. Органiзацiя классу

ІІ. Основна частина уроку

1. Читання вiрша А. Костецького

Учитель, лiкар, науковець,

Банкiр, письменник i шахтар —

Всi називають головною

Одну професiю — школяр!

— Якi професiї згадуються у вiршi?

— Яку професiю називають головною?

— Яке основне заняття кожного школяра?

2. Прослуховування та обговорення української народної казки «Розумна дiвчина»

Було двоє братiв: один — бiдний, другий — багатий. Пожалiв багатий брат бiдного і подарував йому корову. Через якийсь час передумав та велiв бiдному повернути корову Бiдний сказав, що не вiддасть, бо дiти звикли до молока. Багач повiв бiдного до пана, щоб той їх розсудив. Пан каже: «Хто скаже, що є найсолодшим у свiтi, тому й залишиться корова.

Багач принiс пановi мед.

Бiдний передав його слова своїй доньці: «Найсолодший у свiтi — сон». Пан погодився зi словами розумної дiвчини i говорить до бiдняка: «Вiзьми 15 яєць, i щоб назавтра твоя розумниця їх висидiла та принесла курчат, тодi вже корова — твоя». Дiвчина яйця взяла, всмажила, а татовi каже: «Іди до пана i скажи, що курчата будуть, але хай вiн сьогоднi поля виоре, посiє просо, завтра скосить, вимолотить, зробить пшона, щоб курчата мали що їсти».

Пан визнав, що йому не перемогти таку розумну дiвчину, і вiддав корову бiдному братовi.

3. Робота з прислiв’ями i приказками, записаними на плакатi:

Голова без розуму, як лiхтарик без свiчки.

Ученому - свiт, невченому - тьма.

Людина без розуму, як млин без води.

Чого Iвась навчиться, того Iван не буде знати.

4. Розповiдь учителя

У пiвнiчних народiв є просте i мудре висловлювання:

«Якщо подарувати людинi одну рибину, вона буде ситою один день. Якщо подарувати двi, буде ситою два днi. Якщо ж навчити людину ловити рибу, вона буде ситою все життя».

Так і в навчаннi: корисно багато знати, а ще кориснiше самому здобувати знання, гартувати свою волю, долати лiнощi.

Послухайте поради, як органiзувати себе до роботи на уроцi.

1. На перервi пiдготуйся до наступного уроку

2. Добери, що потрiбно для роботи.

З. На партi не повинно бути нiчого зайвого.

4. Усi предмети розмiсти на звичних мiсцях.

5. Гра-змагання «Хто швидше пiдготується до уроку (мови, читання, математики)»

6. Повторення правил для учнiв

— Учень не тiльки повинен успiшно навчатись, вiн повинен виконувати правила для учнiв.

(Учнi читають iз дошки вiрш, iмiтуючи рухи.)

Заходить вчитель — треба встать,

Як вiн тобi дозволить — сядь.

Спитати хочеш — не гукай,

А тiльки руку пiднiмай.

У школi парту бережи

І на партi не лежи.

Щоб урок минув немарно,

Треба сiсти рiвно, гарно.

I не скрекочи на уроках,

Як папуга чи сорока.

7. Розумова гiмнастика. Вiдгадування загадок

Вчить читати й рахувати,

І писати, i спiвати.

Всiх дiтей довкола

Наша люба... (школа).

Ось до класу всiх скликає

Голосистий наш дзвiнок,

І ми радо поспiшаєм

Не в садок, а на... (урок).

Вiн нам, як мама, дорогий,

Вiн хоче нас навчити

Любити край чудовий свiй.

Це мудрий наш... (учитель).

ІІІ. Пiдсумок

Вiрш Ю. Федьковича читає вчитель:

Учiтеся, дiти любi, читайте, гадайте,

Як та бджiлка медок з квiтки, розуму збирайте.

Бо в мудрого й на камiннi пшениця уродить,

А дурному не вродиться нiщо i в городi.

Бо в мудрого i кропива ще на ужиток,

А в дурного i пшениця обернеться в збиток.

Категорія: Виховна година | Додав: SYLER (30.12.2013)
Переглядів: 2019 | Рейтинг: 0.0/0
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Сонце — джерело світла і тепла
Обов'язки дітей і батьків
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]