Слова вітання та прощанняМета: ознайомити учнiв зi словами привiтання i прощання; на основi практичних дiй вчитися звертатися до людей, висловлювати слова вдячностi; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення учнiв; виховувати почуття поваги, ввiчливостi. |
Ти і твої рідніМета: ознайомити з принципами взаємовiдносин людей у сiм’ї, вчити поважати своїх рiдних; виховувати iнтерес до традицiй українського народу, традицiй сiм’ї та правила культурної поведiнки в сiм’ї. |
Чесність і правдивістьМета: розширити змiст понять чеснiсть i правдивiсть; навчити розпiзнавати цi моральнi явища; формувати вмiння оцiнювати власнi вчинки та вчинки товаришiв; виховувати чеснiсть та правдивiсть. |
Шануй людей – і тебе шануватимутьМета: розкрити змiст поняття «вихованість»; вчити культури спiлкування в рiзних життєвих ситуацiях; аналiзувати свої вчинки, давати самооцiнку; виховувати бажання розвивати свої достоїнства i позбутись недолiкiв. |
Ви і вулицяМета: поповнити знання учнiв про взаємодiю людей на вулицi; вчити зiставляти своi дiї на вулицi з потребами оточуючих; виховувати навики культурної поведiнки, чуйнiсть, бажання турбуватись про iнших. |
Як вести розмовуМета: формувати вмiння вести розмову виразно, чiтко, не поспiшаючи; вчити будувати дiалог на конкретну тему; сприяти розвитку зв’язного мовлення; виховувати повагу до спiврозмовника. |
ТЕМА 32. Першокласникам про енергозбереженняМета: уточнити поняття дітей про використання теплової та електричної енергії в побуті; формувати уявлення про енергетичні джерела й ресурси; виховувати дбайливе ставлення до витрачання енергії та потребу економного користування нею. |
ТЕМА 31. Червона калина — символ україниМета: познайомити учнів із символічним значенням калини в українській народній творчості та національних традиціях; розвивати пізнавальний інтерес до фольклору, обрядів, звичаїв Батьківщини; виховувати громадянсько-патріотичні почуття. |
ТЕМА 30. Здоров’я нашої планетиМета: розвивати уявлення школярів про загрозу екологічної катастрофи та проблеми охорони природи планети Земля; виховувати відповідальне, дбайливе й бережливе ставлення до довкілля (повітря, ґрунти, флора, фауна); формувати екологічну свідомість. |
ТЕМА 29. Праця людину годує, а лінь — марнуєМета: розвивати уявлення учнів про моральні цінності, зокрема працьовитість; виховувати прагнення ставитися до будь-якої праці сумлінно, зі старанням; викликати осудливе ставлення до такої вади, як лінощі. |