Показано матеріалів: 271-280
УРОК 49 Тема. Задачі на дві дії. Знаходження невідомого дільника Мета: ознайомити з правилом знаходження невідомого дільника; вчити складати вирази за текстовою умовою; вдосконалювати обчислювальні навички; закріпляти знання табличних результатів множення числа 9; розвивати логіку мислення. |
УРОК 48 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 Мета: опрацювати розв'язання задач, які містять знаходження частини числа, складанням виразу; формувати вміння розв'язувати прості задачі складанням рівняння. |
УРОК 47 Тема. Таблиця множення числа 9 Мета: повторити прийом складання таблиць множення; опрацювати вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9; розвивати вміння знаходити периметр прямокутника. |
УРОК 46 Тема. Контрольна робота № 3 Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
УРОК 45 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними Мета: закріпити знання таблиць множення й ділення; провести аналіз розв'язання задачі з буквеними даними; розвивати логічне мислення, увагу. |
УРОК 44 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на знаходження невідомого діленого шляхом складання рівняння Мета: повторити зв'язок дій множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на три дії за поданим планом. |
УРОК 43 Тема. Засвоєння таблиці ділення на 8 Мета: опрацювати вправи й задачі на застосування таблиць множення й ділення, задачі на різницеве порівняння двох часток чи двох добутків; розвивати логічне мислення. |
УРОК42 Тема. Таблиця ділення на 8 Мета: скласти таблицю ділення на 8; опрацювати вправи на застосування таблиці ділення та завдання на знаходження частини числа; вдосконалювати обчислювальні навички. |
УРОК 41 Тема. Засвоєння таблиці множення числа 8. Задачі на зведення до одиниці Мета: порівняти задачі першого і другого виду на зведення до одиниці; опрацювати розв'язання рівнянь на знаходження множника й доданка; розвивати логічне мислення, увагу, вдосконалювати навички усної лічби. |
УРОК 40 Тема. Задачі на зведення до одиниці (другий вид). Розпізнавання трикутників різних видів Мета: опрацювати розв'язання задачі на зведення до одиниці; проаналізувати й розв'язати вправи на порядок виконання арифметичних дій; формувати вміння розпізнавати трикутники різних видів; вдосконалювати обчислювальні навички. |