УРОК 40 Тема. Задачі на зведення до одиниці (другий вид). Розпізнавання трикутників різних видів Мета: опрацювати розв'язання задачі на зведення до одиниці; проаналізувати й розв'язати вправи на порядок виконання арифметичних дій; формувати вміння розпізнавати трикутники різних видів; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: предметні малюнки, набір різних трикутників. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Учитель перевіряє наявність та правильність виконання домашнього завдання, один учень на дошці записує розв'язання задачі № 332 виразом. Усні обчислення 1) Гра «Сходи». Кіт погнався за мишкою, а вона побігла по сходах до нірки. Чи вловив кіт мишку? Якщо приклади розв'язані правильно, кіт вловив мишку, якщо є хоч одна помилка,— ні. 8-9 48 : 8 6 • 9 36 : 6 49 : 7 2)Завдання для опитування. Із записаних на дошці виразів обчислити тільки ті, в яких остання дія — множення. 8 ■ 6 198■ (6 2)8 ■ 3 : 640 : 5 ■ 7 Записати вираз до задачі. Назва виробу Ціна Кількість виробів Вартість Шарф9 грн. т? Пояс7 грн. п? 3)Математичний диктант. Число 28 зменшити у 7 разів. Другий множник — 7, а добуток — 35. Записати перший множник. Перший доданок — добуток чисел 8 і 7, другий доданок — 44. Записати суму. Число 70 зменшити на добуток чисел 8 і 6. Добуток чисел 8 і 9 на 12 більший, ніж число... Ціна ляльки 8 грн. Записати вартість 8 таких ляльок. Скільки книжок ціною 2 грн. можна купити на 18 грн.? 3. Робота з геометричним матеріалом. Розпізнавання трикутників (на дошці), визначення їх відмінностей та особливостей II. Вивчення нового матеріалу Усне розв'язання задач № 334 Робота над задачею 335. Складання схеми й плану розв'язання 30 51) (Л 2) Учитель пропонує дітям записати задачу таблицею. Розв'язання задачі. Маса 1 ящика Кількість ящиків Загальна маса Однакова5 ?30 кг 54 кг Фізкультхвилинка Фронтальна робота над задачею № 336 Самостійна робота (за завданням № 337) Підсумки уроку Домашнє завдання № 238, 339. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1563 | |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Людина — частина живої природи |
Свято, коли весело |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Всього коментарів: 0 | |