УРОК 45 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення. Задачі з буквеними даними Мета: закріпити знання таблиць множення й ділення; провести аналіз розв'язання задачі з буквеними даними; розвивати логічне мислення, увагу. Обладнання: таблиці для усної лічби, креслення прямокутника з трикутниками. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Прочитати відповіді прикладів № 377, в яких останньою дією є ділення, потім — решту прикладів. Записати по діях розв'язання задачі № 376. Завдання для опитування Замість крапок поставити такі знаки дій, щоб дістати правильні рівності. 3 ... 6 ... 2 = 9 25 ... 5 ... 4 ... 2 = 22 9 ... 3 ... 9 = 36 9 ... 3 ... 6 ... 2 = 1 Суму чисел 24 і 6 зменшити в 6 разів. Різницю чисел 51 і 48 збільшити в 9 разів. Частку чисел 72 і 8 збільшити на 76. Число 70 збільшити на різницю чисел 40 і 15. Усна лічба Робота за індивідуальними картками. Відгадати слово. Це предмет, яким люди вимірювали роками час. Обчислити приклади, до другої таблиці вписати відповідні букви. О 9 4 + 2 н 17 10 + 3 К 3 + 7 + 9 и 10 + 5 + 1 Г 12 2 8 Д 5 + 5 + 8 2 7 18 16 10 10 16 19 Г О ДинниК 4. Виконати зазначені обчислення. Усне розв'язання рівнянь X + 5 = 20X : 5 = 2х : 4 = 8 30 х = 15х ■ 5 = 45х : 8 = 2 Самостійне розв'язання кругових прикладів (№ 383) II. Закріплення вивченого матеріалу 1. Фронтальна робота над задачею № 380 Учитель повинен пояснити учням, що число учнів у групах різне, тому краще працювала не та група, яка спекла більше пиріжків, а та, в якій кожна дівчинка зліпила більше пиріжків. Задачу розв'язати діями з пояснениям. Особливістю задачі є те, що відповідь не збігається з поясненням до останньої дії. Задача № 381 Учні складають вираз до задачі з буквою, потім підставляють замість букви число. Фізкультхвилинка Самостійне розв'язання задачі № 382 (спочатку вибирають число для букви а). Слабшим учням вчитель надає допомогу. Задача з логічним навантаженням (№ 384) Тарас Л 8 — ?, у 2 рази більше Юрко Л — 2 — ?, у 8 разів більше 6. Робота з геометричними фігурами Обчислити кількість трикутників. Підсумки уроку Домашнє завдання № 385, 386. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1498 | |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Водойми України |
Спостереження та досліди |
Правила поведінки у громадських місцях |
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну |
Всього коментарів: 0 | |