💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на знаходження невідомого діленого шляхом складання рівняння

УРОК 44

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на знаходження невідомого діленого шляхом складання рівняння

Мета: повторити зв'язок дій множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на три дії за поданим планом.

Обладнання: магічні фігури для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Прочитати розв'язання задач № 365 і № 366 діями або виразом.

Контроль і закріплення знань 1) Лічба «Магічні фігури». Дописати відповідне число.

2) Робота біля дошки

8 ■ 2 8 : 236 16 : 8 8 ■ 9 (42

6 ■ 5 + 3 ■ 670 5 ■ 95 ■ 9 (45

х35 = 50х + 43 = 62 6 ■ х = 48

3. Завдання для опитування Добуток чисел 8 і 6 збільшити на 13.

Різницю чисел 67 і 18 зменшити у 7 разів.

Сторона рівностороннього трикутника 8 см. Знайти периметр цього трикутника.

Периметр квадрата 12 дм. Знайти довжину сторони квадрата.

Знайти третину від суми чисел 18 і 9.

З прикладу 4 ■ 8 = 32 скласти два приклади на ділення.

II. Вивчення нового матеріалу

Підготовча робота. Розв'язання прикладів № 368

Назвати числа при діленні, сформулювати правило знаходження невідомого діленого й застосувати його при заповненні порожніх клітинок у прикладах № 369.

Пояснення нового матеріалу

Учитель розповідає, що знайдене правило можна застосувати при розв'язанні рівнянь на знаходження невідомого діленого. Колективне розв'язання рівняння х : 3 = 9.

Самостійне розв'язання завдання № 371

Розв'язати тільки те рівняння, в якому потрібно знайти невідомий дільник.

Фізкультхвилинка

Фронтальна робота за малюнком до задачі № 372 За 8 год — 48 д.;

За 3 год — 6 д.

Запис задачі в таблицю. Колективне розв'язання задачі. Складання виразу: (48 : 8) : (6 : 3) = 3 (р.)

Далі вчитель замінює питання: на скільки деталей більше? Складання виразу: 48 : 8 6 : 3 = 4 (д.)

Порівняти два вирази, пояснити, чому у першому виразі потрібні дужки, а в другому — ні.

Розв'язання прикладів № 374

Практична робота з бідонами

На столі — бідони місткістю 3 л і 5 л.

Завдання: як можна за допомогою цих бідонів набрати 1 л води?

Підсумки уроку

Домашнє завдання

№ 376, 377.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (16.10.2014)
Переглядів: 1254 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Декоративна аплікація
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо...
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]