УРОК 44 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на знаходження невідомого діленого шляхом складання рівняння Мета: повторити зв'язок дій множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на три дії за поданим планом. Обладнання: магічні фігури для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів Перевірка домашнього завдання Прочитати розв'язання задач № 365 і № 366 діями або виразом. Контроль і закріплення знань 1) Лічба «Магічні фігури». Дописати відповідне число. 2) Робота біля дошки 8 ■ 2 8 : 236 16 : 8 8 ■ 9 (42 6 ■ 5 + 3 ■ 670 5 ■ 95 ■ 9 (45 х35 = 50х + 43 = 62 6 ■ х = 48 3. Завдання для опитування Добуток чисел 8 і 6 збільшити на 13. Різницю чисел 67 і 18 зменшити у 7 разів. Сторона рівностороннього трикутника 8 см. Знайти периметр цього трикутника. Периметр квадрата 12 дм. Знайти довжину сторони квадрата. Знайти третину від суми чисел 18 і 9. З прикладу 4 ■ 8 = 32 скласти два приклади на ділення. II. Вивчення нового матеріалу Підготовча робота. Розв'язання прикладів № 368 Назвати числа при діленні, сформулювати правило знаходження невідомого діленого й застосувати його при заповненні порожніх клітинок у прикладах № 369. Пояснення нового матеріалу Учитель розповідає, що знайдене правило можна застосувати при розв'язанні рівнянь на знаходження невідомого діленого. Колективне розв'язання рівняння х : 3 = 9. Самостійне розв'язання завдання № 371 Розв'язати тільки те рівняння, в якому потрібно знайти невідомий дільник. Фізкультхвилинка Фронтальна робота за малюнком до задачі № 372 За 8 год — 48 д.; За 3 год — 6 д. Запис задачі в таблицю. Колективне розв'язання задачі. Складання виразу: (48 : 8) : (6 : 3) = 3 (р.) Далі вчитель замінює питання: на скільки деталей більше? Складання виразу: 48 : 8 6 : 3 = 4 (д.) Порівняти два вирази, пояснити, чому у першому виразі потрібні дужки, а в другому — ні. Розв'язання прикладів № 374 Практична робота з бідонами На столі — бідони місткістю 3 л і 5 л. Завдання: як можна за допомогою цих бідонів набрати 1 л води? Підсумки уроку Домашнє завдання № 376, 377. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1254 | |
Робота з папером. Декоративна аплікація |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо... |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Всього коментарів: 0 | |