Показано матеріалів: 711-720
|
Урок № 5 Тема: Інформація, інформаційні процеси (повторення). У світі інформації. Мета уроку:
|
|
Урок № 4 Тема: Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами. Калькулятор. Операційна система Windows. Вікна. Мета уроку:
|
|
Урок № 3 Тема: Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами. Калькулятор. Поняття про операційну систему. Мета уроку:
|
|
Урок № 2 Тема: Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами. Калькулятор. Як підготувати комп’ютер до роботи. Мета уроку:
|
|
Урок № 1 Тема: Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Робота з програмою на розвиток пам’яті. У знайомому класі. Мета уроку:
|
|
Батальний жанр. Історичний жанр Вікторина «Жанри образотворчого мистецтва» Мета: навчальна: закріплювати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, вміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкта, що зображується, досягаючи виразності образу; розвивальна: розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, вміння висловлювати власну думку, творчі здібності; виховна: виховувати позитивні взаємини між учнями, відчуття дружби та відповідальності. |
|
Портрет. Портрет друга Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про портрет та засоби виразності портретного жанру; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; формувати образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
|
Пейзаж. Весна-красна Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про пейзаж та засоби передавання настрою в пейзажі; закріплювати поняття про композицію, знання про повітряну перспективу як засіб передавання глибини простору; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір за допомогою кольору; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
|
Передавання простору. Небо і хмари Мета: навчальна: продовжувати закріплювати розуміння учнями поняття «композиція», знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати простір лінійними засобами; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості. |
|
Побутовий жанр. Звичайне життя Мета: навчальна: надавати початкові відомості про побутовий жанр образотворчого мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом образотворчого мистецтва; ознайомлювати учнів із методами передавання руху в об’ємній формі; закріплювати знання про пропорції людського тіла; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати початкові навички основних видів ліплення; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття творів мистецтва; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |