Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами. Калькулятор

Урок № 2

Тема: Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з  вікнами. Калькулятор. Як підготувати комп’ютер до роботи.

Мета уроку:

  • навчити дітей, як підготувати комп’ютер до роботи, повторити призначення основних пристроїв комп’ютера;
  • навчити працювати з програмою «Калькулятор»;
  • розвивати пам'ять, мислення;
  • виховувати цікавість до вивчення інформатики.

Обладнання: програма «Калькулятор»

Хід уроку

І. Організаційний момент.

       Ми з вами знову знаходимось у комп’ютерному класі. На минулому уроці ми повторили правила поведінки у ньому. Послухайте, як поводили себе учні 3 класу і скажіть, чи порушили вони ці правила.

  • Старанна учениця, виконуючи завдання на комп’ютері, сіла біля екрана монітора і стала водити пальцем по екрану.
  • Неуважний учень прослухав пояснення вчителя про порядок виконання роботи. згадавши про роботу, він, без дозволу вчителя підійшов до іншої парти, щоб подивитись, чим займаються однокласники.
  • Діти на перерві весело гралися біля школи, поливаючи один одного водою. продзвенів дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.

       Дійсно, всі учні порушила правила з техніки безпеки. Не можна сідати до екрана на відстані менше 50 см та водити пальцем по екрану, не можна без дозволу вчителя ходити на уроці по класу та приходити в кабінет інформатики у вологому одязі.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

       Ми повторили правила поведінки у комп’ютерному класі. Чому потрібно дотримуватись цих правил? (Щоб не нашкодити собі та не зіпсувати обладнання і комп’ютери). Правильно, адже ми вже знаємо, що комп’ютер – друг і помічник людини. Щоб комп’ютер став справжнім помічником, треба навчитися користуватися ним. Ми повинні знати, з чого складається комп’ютер. Давайте пригадаємо призначення основних пристроїв комп’ютера:

  • Системний блок, у якому розташовані всі важливі частини комп’ютера, а також пам’ять.
  • Для запису і збереження інформація призначена дискета та диски.
  • Монітор – для виводу на екран текстів і інформації.
  • Клавіатура і миша – для введення в комп’ютер текстів, чисел і команд.
  • Принтер – виводить на папір тексти і малюнки.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Тема уроку «Як підготувати комп’ютер до роботи».

Сьогодні ви самі будете вмикати комп’ютер. Уважно подивіться на системний блок і на монітор. Знайдіть кнопку, яку слід натиснути, щоб увімкнути монітор і системний блок.

Після завантаження на екрані монітора з’являється робочий стіл Windows. Комп’ютер готовий до роботи.

Знизу екрана знаходиться сіра смуга – панель задач і кнопка «Пуск». Якщо клацнути по ній лівою клавішею миші, то відкриється головне меню Windows. Підведи вказівник миші до слова «Программы». Підведи вказівник миші на слово «Стандартные». Вибери в ньому програму «Калькулятор» і клацни по ній лівою кнопкою миші.

Фізкультхвилинка.

Раз-два! Всі присіли,

Потім в гору підлетіли.

Три-чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять-шість! Усі веселі

Летимо на каруселі.

Сім-вісім! В поїзд сіли,

Ніжками затупотіли.

Дев’ять-десять! Відпочили

І за парти дружно сіли.

 ІV. Робота з програмою «Калькулятор».

Запуск програми ПУСК >ПРОГРАММЫ > СТАНДАРТНЫЕ >Калькулятор

Виконати завдання стор. 7.

Отже, ми вибрали програму «Калькулятор». Щоб очистити екран калькулятора, клацніть лівою кнопкою миші на кнопку «С» .

Якщо помилково була введена не та цифра, то натисни кнопку «Backspase» .

Щоб Закінчити роботу з програмою, натисни на кнопку.

Після закінчення роботи з програмою, знову клацни на кнопку Пуск. Вибери рядок «Завершение работы», клацни лівою кнопкою миші та натисни ОК.

Виконати завдання стор. 7 підручника.

Релаксація.

Міцно заплющити очі на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд. Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд.

 

V. Узагальнення вивченого матеріалу.

  • Яку тему вивчили на уроці?
  • Як підготувати комп’ютер до роботи?
  • Як увімкнути монітор та системний блок?
  • Як вибрати потрібну програму?
  • Для чого потрібна програма «Калькулятор»?

VІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання «Для розумників і розумниць» сторінки 6-7.



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 2009 | Рейтинг: 0.0/0
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
Охорона рослин
Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тих...
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]