💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з вікнами. Калькулятор

Урок № 4

Тема: Як підготувати комп’ютер до роботи. Поняття про операційну систему. Операційна система Windows. Вікна. Робота з  вікнами. Калькулятор. Операційна система Windows. Вікна.

Мета уроку:

  • ознайомити з операційною системою Windows;
  • пояснити поняття вікна програми;
  • розвивати пам'ять та пізнавальну цікавість.

Обладнання: програма «Блокнот»

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Розминка

  • Назвіть 5 днів, не перелічуючи числа і назви днів. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).
  • Брату 17 років, а сестрі 15. Скільки років виповниться сестрі, коли брату буде 20 років? (18)
  • На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на трьох руках? У трьох чоловік?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  • Які кросівки належать Олесеві? За якими ознаками ви це визначили?
  • Пригадайте і назвіть відомі вам пристрої комп’ютера.
  • Як ви розмістили модем, системний блок, монітор і сканер?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Що таке операційна система?

(Операційна система – це набір програм спеціальних програм, які керують роботою клавіатури, миші, монітора, принтера, модему, сканера та всіх інших пристроїв комп’ютера.)

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення нового матеріалу.

- Вам знайомі вже значки, кнопки, ви вмієте ними користуватись.

Сьогодні ми повинні засвоїти роботу з одним із найголовніших об’єктів – вікном. Англійську назву вікна Windows знають всі користувачі, адже воно дало назву головній програмі, встановленій на вашому комп’ютері – Windows2000, Windows ХР. Тема сьогоднішнього уроку: Операційна система Windows. Вікна. Цей надпис ви постійно зустрічаєте при завантаженні комп’ютера.

2. Робота з підручником, ст. 10.

Прочитайте текст.

  • Для чого існує операційна система Windows? (Дозволяє людині працювати з різними програмами).
  • Правильно. А як?
  • Пригадайте, що ви бачите з вікна своєї кімнати? (Відповіді учнів).

А операційна система для кожної програми відкриває своє вікно. Їх може бути кілька.

Я відкрию одне з вікон на моніторі комп’ютера. Воно є на малюнку підручника на ст. 10.

  • Що має кожне вікно? (Рядок заголовку).
  • Де він знаходиться? (У верхній частині вікна.)
  • Де знаходяться три кнопки керування вікном? (У правій частині рядка заголовку).
  • Що вміють ці кнопки?

А тепер відпочинемо.

3. Фізкультхвилинка.

Раз, два – руки вгору,

Три, чотири – руки вниз,

Ми не знаємо про втому,

Сила в спорті – наш девіз!

Скільки раз я вдарю в бубон –

Обертатись стільки ж будем.

Раз, два, три, чотири –

Обертаймося щосили.

Ми сьогодні рахували,

Притомились, посідали.

Раз, два, раз, два, раз –

Присідаємо гаразд!

Ми всі вправи закінчили,

Хай і руки відпочинуть.

 V. Робота з програмою «Блокнот».

Запуск програми ПУСК >ПРОГРАММЫ > СТАНДАРТНЫЕ >Блокнот

Виконати завдання стор. 11.

- Сьогодні ми працюємо з вікнами. Слід знати, що рядок заголовка використовується також для переміщення вікна по екрану монітора.

Для цього поставити вказівник миші на рядок заголовка, натиснути на ліву кнопку миші і, тримаючи її натиснутою, перемістити вікно у будь-яке місце екрана.

Крім того, вікно можна зменшити або збільшити. Для цього треба підвести вказівник миші до границі вікна, уважно придивляючись до вигляду вказівника. Коли він стане двосторонньою стрілочкою, слід натиснути на ліву клавішу миші і, тримаючи її натиснутою, змінити розмір вікна так, щоб із ним було зручно працювати.

Релаксація.

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити 3 рази.

VІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

Підведення підсумків.

  • Що ви запам’ятали про вікна?
  • З якою програмою ми працювали?
  • Які кнопки запам’ятали?

VІІ. Домашнє завдання.

Підручник ст. 11, виконати завдання «Для розумників і розумниць».



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1367 | Рейтинг: 0.0/0
Бджілка мала, та й та працює
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
Незвичайний стадіон
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]