Показано матеріалів: 731-740
|
Майстерня кераміста. Виготовлення посуду Мета: навчальна: надавати учням відомості про гончарство як вид декоративно-ужиткового мистецтва, продовжувати ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати розуміння поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості керамічної форми; закріплювати навички основних видів ліплення; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
|
Ілюстрація. Малюємо пісню Мета: навчальна: навчати учнів виконувати ілюстрації до пісенних творів, самостійно обирати сюжет та композиційне рішення; надавати початкове уявлення про малювання фігури людини; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; навчати міркувати; розвивати естетичне сприйняття пісенного твору; стимулювати розвиток фантазії; виховна: формувати в учнів ставлення до народної пісні як до видатного добутку українського народу; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу. |
|
Майстерня вишивальниці диво рушника Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати з видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати учням початкові відомості про вишивання як різновид народного мистецтва; розглядати засоби виразності вишивки різних регіонів України; ознайомлювати з матеріалами та інструментами вишивальниці; розвивальна: розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами: олівцями, фломастером; розвивати точність рухів та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
|
Майстерня різьбяра. Різьблена тарілка Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати з видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати учням початкові відомості про народне мистецтво як різновид декоративно-ужиткового мистецтва; розглядати засоби виразності різьблення; ознайомлювати з матеріалами та інструментами художників-різьбярів; розвивальна: розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами: олівцями, фломастером; розвивати точність рухів та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
|
Декоративна композиція. У світі краси Мета: навчальна: поглиблювати знання учнів про розпис як вид декоративно-ужиткового мистецтва; закріплювати знання про декоративну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності декоративної композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для декоративного розпису; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості декоративної композиції; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до народного мистецтва; стимулювати розвиток допитливості. |
|
Ритм. Ритмічний візерунок. Візерунок для тканини Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати з декоративним мистецтвом; надавати учням початкові відомості про народне мистецтво як різновид декоративно-ужиткового мистецтва; розглядати методи створення малюнків для тканин; ознайомлювати з поняттями «ритм», «ритмічний візерунок», «ритмічна сітка»; розвивальна: розвивати вміння сприймати і конструювати художній образ за заданих умов; розвивати дрібну моторику руки та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва. |
|
Мереживо. Зимові квіти на склі Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з різновидами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати початкові знання про плетіння мережива; розвивальна: розвивати вміння учнів узагальнювати, відкидати зайве, несуттєве; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до народного мистецтва; стимулювати розвиток допитливості. |
|
Фігура людини в русі. Зимові ігри Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу. |
|
Декор і декорування. Дивні тварини Мета: навчальна: продовжувати надавати учням поняття про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, рухів та декорування тварин; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва. |
|
Майстерня скульптора. Частини і ціле. Ліпимо тварин. Зайчик та лисичка Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про скульптуру як вид мистецтва, поглиблювати знайомство з видами скульптури; ознайомлювати учнів із поняттями «кругла скульптура», «пам’ятник», «статуя», «статуетка», «рельєф»; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); продовжувати ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва; розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |