Показано матеріалів: 1351-1360
Урок 67 Тема. Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві діїМета: пояснити учням особливий випадок додавання; опрацювати прийоми перевірки розв’язання прикладів на додавання. |
Урок 66 Тема. Додавання виду 38 + 4. Творча робота над задачею. Розв’язання задачі двома способамиМета: опрацювати прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового з переходом через десяток; розвивати вміння учнів розв’язувати задачі двома способами. |
Урок 65 Тема. Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел для розв’язання задач і прикладів. Рух у протилежних напрямкахМета: розвивати в учнів уміння усно додавати двоцифрові числа; ознайомити із задачею на рух у протилежних напрямках. |
Урок 64 Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок)Мета: ознайомити учнів із загальним випадком усного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; розвивати уміння порівнювати прості й складені задачі. |
Урок 63 Тема. Контрольна робота № 4Мета: перевірити знання за темою «Усне й письмове додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток і з переходом через десяток»; уміння розв’язувати задачі, знаходити периметр квадрата, прямокутника. |
Урок 62 Тема. Повторення додавання й віднімання двоцифрових чисел. Задачі на дві діїМета: удосконалювати вміння виконувати додавання й віднімання двоцифрових чисел та розв’язувати задачі на дві дії; підготувати учнів до контрольної роботи. |
Урок 61 Тема. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел (закріплення). Складені задачі на збільшення й зменшення суми двох чисел на кілька одиниць. Знаходження значень виразів з буквеним компонентомМета: закріплювати в учнів уміння письмово додавати й віднімати двоцифрові числа; складати й розв’язувати задачі на дві дії. |
Урок 60 Тема. Коротка форма пояснення письмового віднімання. Розв’язання простих і складених задачМета: ознайомити учнів з короткою формою пояснення письмового віднімання; вправляти учнів в перевірці розв’язання прикладів. |
Урок 59 Тема. Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання простих і складених задачМета: ознайомити учнів з алгоритмом письмового віднімання двоцифрових чисел; розвивати вміння складати подібні задачі. |
Урок 58 Тема. Коротка форма пояснення письмового додавання. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів з короткою формою пояснення письмового додавання; вправляти в складанні задач за поданим виразом. |