Урок 7. Абетка аплікації. Творче завдання. Берізка на узліссіМета: розкривати поняття «аплікація»; ознайомлювати учнів із техніками паперових аплікацій; надавати початкові навички роботи з рваною паперовою аплікацією; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси силуетних форм; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу. |
Урок 6. Абетка малюнка: загадки ліній. Творче завдання. родина тихих їжачківМета: розкривати поняття «лінія як засіб виразності»; ознайомлювати учнів із поняттями «штрихування» і «силует»; надавати початкові навички роботи з лінією; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати дрібну моторику руки; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості. |
Урок 5. Абетка кольору: хроматичні та ахроматичні кольори. Творче завдання. Чарівна веселкаМета: закріплювати розуміння учнями понять: «спектральне коло», «основний колір», «змішаний колір»; ознайомлювати учнів із поняттями: «світліший», «темніший», «колірний тон»; закріплювати навички створення необхідного кольору змішуванням кольорів; навчати правильно розташовувати зображення на аркуші; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу. |
Урок 4. Матеріали та інструменти: акварельні та гуашеві фарби. Творче завдання. танок повітряних кульокМета: ознайомлювати учнів із поняттям «колір як засіб виразності»; продовжувати ознайомлювати з акварельними і гуашевими фарбами; надавати початкові навички роботи з матеріалами; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати можливості різних видів фарб; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; забезпечувати доброзичливу атмосферу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати почуття прекрасного. |
Урок 3. Як фарби стали кольорами. Творче завдання. Осінній листочокМета: ознайомлювати учнів із матеріалами та інструментами для роботи фарбами; навчати передавати форму та колір листка дерева, правильно розташовувати зображення на аркуші паперу, малювати трьома-чотирма фарбами, працювати на вологому папері; формувати в учнів уміння сприймати й аналізувати колір та форму реального предмета; викликати в учнів інтерес до творчості; виховувати художній смак. |
Урок 2. Чому люди малюють. Творче завдання. Барви земліМета: розкривати практичну роль образотворчого мистецтва та його необхідність; ознайомлювати учнів із видами художньо-образотворчої діяльності, розкривати поняття «образотворче мистецтво»; формувати початкові навички відтворення почуттів і вражень засобами образотворчого мистецтва; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу, гарний смак і бажання малювати. |
Урок 1. Абетка кольору: основні та змішані кольори. Творче завдання. спектральне колоМета: ознайомлювати учнів із трьома основними кольорами та їх похідними, поняттями: «спектральне коло», «основний колір», «змішаний колір»; навчати відтворювати необхідний колір змішуванням основних кольорів; формувати вміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; виховувати почуття прекрасного. |
Тема. Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Їжачок-хитрячокМета: освітня – повторювати види ліній та їх виражальні можливості; звертати увагу на те, що лінії можуть бути різної товщини; познайомити з технікою графічного малювання та його особливостями; закріплювати поняття «лінія як засіб виразності», навички розміщення зображення на аркуші паперу, виконання лінійного малюнка; розвивальна – продовжувати формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси лінійних форм; розвивати естетичний смак, вміння визначати форму предмета, підбирати лінії для малювання; стимулювати розвиток допитливості; виховна – виховувати в дітей художньо-естетичний смак, інтерес до художньої творчості. |
Тема. Танок осінніх листочків. Відтінки. Відбиток. Малювання композиції «Танок осіннього листя» (акварельні фарби, листочки). Танець - вид мистецтва. Характер танців. Укр. нар. танці «Козачок», «Гопак». «Танок осіннього листя», муз. Філіпенка , сл. народніМета. Формувати навички естетичного сприймання, уявлення про танець як вид мистецтва; вчити слухати і розуміти музику, бачити і відтворювати прекрасне; спонукати до творчості; розвивати образне мислення, асоціативну пам’ять і увагу, вокально-хорові навички, ритмічність; виховувати любов до природи, інтерес до українських танців. |
Тема. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування фарбами, пензлями, палітроюОрієнтовне тематичне завдання: «Три веселих гноми» (акварельні фарби ). Мета. Ознайомити учнів з основними кольорами, які існують в природі, навчити утворювати похідні кольори; розвивати навички кольорового вирішення малюнка,увагу, уяву, фантазію; удосконалювати вміння роботи з фарбами; виховувати охайність, акуратність. |