Урок 27. Стилізований малюнок за уявою. Творче завдання. Кого ховає лісМета: навчати учнів виконувати ілюстрації до літературних творів, самостійно добирати і змішувати необхідні кольори та їх відтінки; надавати початкове уявлення про малювання тварин в русі; закріплювати уміння користуватися фарбами і простим олівцем; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток фантазії; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати; розвивати естетичне сприйняття літературного твору. |
Урок 26. Плями та силуети. Творче завдання. дива живописуМета: закріплювати поняття «силует»; навчати учнів знаходити асоціації в плямі; формувати в дітей уміння вільно фантазувати; сприяти нестереотипності сприйняття звичних об’єктів; акти-візовувати фантазію, пошуки нестандартних рішень; розвивати дрібну моторику руки; розвивати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості й уяви; виховувати почуття прекрасного. |
Урок 25. Абетка малюнка: лшм з характером. Творче завдання. Матеріали і техніки для графічного малюнкаМета: ознайомлювати учнів із матеріалами для лінійного малюнка; закріплювати поняття «лінійний малюнок»; навчати бачити, розрізняти і відчувати характер ліній та їх настрій; сприяти активному формуванню правильного світосприйняття; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка; навчати міркувати; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу. |
Урок 24. Малювання за зразком. Творче завдання. Перші квітиМета: навчати учнів уміння бачити і передавати на малюнку різні положення однакових предметів (квіти і листя), самостійно обирати і змішувати необхідні кольори та їх відтінки; закріплювати вміння користуватися фарбами і простим олівцем; продовжувати формувати уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка; навчати міркувати; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати почуття прекрасного. |
Урок 23. Абетка кольору: червоний. виражальні можливості лінії. Творче завдання. Червоні квітиМета: закріплювати поняття про теплий колір; навчати учнів бачити, розрізняти і відчувати теплі кольори і відтінки кольору; сприяти активному формуванню правильного кольоросприйняття; продовжувати формувати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка; навчати міркувати, розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості; виховувати гарний смак, акуратність, увагу. |
Урок 22. Абетка кольору: жовтий i оранжевий. виражальш можливост плями. Творче завдання. Сонячний світМета: ознайомлювати учнів із поняттям «теплий колір»; навчати бачити, розрізняти і відчувати теплі кольори і відтінки кольору; сприяти активному формуванню правильного кольоросприй-няття; продовжувати формувати в учнів уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички змішування фарб; виховувати в дітей гарний смак, акуратність, увагу. |
Урок 21. Абетка кольору: зелений. Творче завдання. зелений килим для земліМета: навчати учнів бачити, розрізняти і відчувати зелений колір і його відтінки, сприяти активному формуванню правильного кольоросприйняття; продожувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички змішування фарб; стимулювати розвиток допитливості; виховувати гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати, розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу. |
Урок 20. Абетка кольору: блакитний i синш. Творче завдання. Вбрання для небаМета: ознайомлювати учнів із поняттям «холодний колір»; навчати бачити, розрізняти і відчувати холодні кольори й відтінки кольору; сприяти активному формуванню правильного кольоро-сприйняття; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички змішування фарб; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу. |
Урок 19. Абетка малюнка: сшввщношення силуетної форми та декору. Графнний малюнок. Аплжацш. Творче завдання. Родина строкатих рибокМета: навчати учнів працювати у змішаній техніці (акварель, туш, кольоровий папір, декоративно-ужиткове мистецтво), розміщувати елементи на малюнку; ознайомлювати із законами композиції; закріплювати навички роботи в графічній техніці; продовжувати ознайомлювати з силуетними формами й декором; пояснювати дітям співвідношення фактури матеріалу й техніки виконання малюнка; розвивати дрібну моторику руки; навчати працювати в колективі, об’єднувати творчий потенціал групи, міркувати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати почуття прекрасного. |
Урок 18. Малювання з натури. Творче завдання. Новорічні іграшкиМета: навчати учнів основ малювання з натури; ознайомлювати з процесом узагальнення форми; навчати визначати основну форму предмета, його пропорції, побудову і відображати модель з усіма деталями саме такою, якою учні її бачать; навчати розміщувати зображення на аркуші паперу, рівномірно наносити штрихування олівцем для точнішого відображення предмета; розвивати окомір дітей, зорове сприйняття натури і дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати почуття прекрасного. |