💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Танок осінніх листочків. Відтінки. Відбиток. Малювання композиції «Танок осіннього листя» (акварельні фар­би, листочки)

Тема. Танок осінніх листочків. Відтінки. Відбиток. Малювання композиції «Танок осіннього листя» (акварельні фар­би ,листочки). Танець - вид мистецтва. Характер танців. Укр. нар. танці «Козачок», «Гопак». «Танок осіннього листя», муз. Філіпенка , сл. народні

Мета. Формувати навички естетичного сприймання, уявлення про танець як вид мистецтва; вчити слухати і розуміти музику, бачити і відтворювати прекрасне; спонукати до творчості; розвивати образне мислення, асоціативну пам’ять і увагу, вокально-хорові навички, ритмічність; виховувати любов до природи, інтерес до українських танців.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

(На дошці наочність : осінні листочки, ілюстраціїз осінніми пейзажами).

Cьогодні урок незвичайний у нас,

Бо осінь до нас завітала у клас.

У танці листочки свої залишила,

До нової теми віконце відкрила.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

-                   Тема нашого уроку «Танок осінніх листочків»

-                   Як ви вважаєте, чому саме таку тему нам запропонувала осінь?(Останній день осені)

-                   Як ви вважаєте,які завдання ми виконаємо на уроці, щоб повністю розкрити тему. (Відповіді учнів. Вправа «Мікрофон»)

-                   Дійсно ми під час уроку виконаємо ці завдання, навчимося дотримуватися ритму і мелодії під час співу пісні, слухати і розуміти музику, передавати відтінки осені під час малювання осіннього листя, познайомимося з новим видом мистецтва-танком. А допоможуть нам у цьому наші вірні друзі Антон і Натка, пан Олівець і пані Фарба.

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

1.                  Вступне слово вчителя.

-                   Щоб виконати ці завдання нам знадобиться багато сил і наснаги, а їх нам дає хліб. Тому і виконаємо поспівку «Печу, печу хлібчик».

2.                  Розспівування. Поспівка (За мультимедійним підручником «Музика. 1клас» (урок №7 «Танець нашого народу»)

Печу, печу, хлібчик

Дітям на обідчик.

Беру, беру папку

Кладу на лопатку

Шусть у піч, шусть у піч.

3.                  Виконання української народної пісні «Танок осіннього листя»,муз. Філіпенка.

Листочки, листочки за вітром летять

У діток під ніжками тихо шуршать

І дружно листочки танцюють усі,

А вітер осінній співає пісні.

 

Праворуч, ліворуч листочки летять

Прощається з нами осінній наш сад.

І дружно листочки танцюють усі,

А вітер осінній співає пісні.

І знову листочки за вітром летять

У діток під ніжками тихо шуршать

І дружно листочки танцюють усі,

А вітер осінній співає пісні.

4.                  Зустріч з мультимедійними героями нотами Антоном і Наткою. (За мультимедійним підручником «Музика. 1клас» (урок №7 «Танець нашого народу»).

-                   Діти, а що таке танок? (Вид мистецтва. Танок – рухи під музику.)

-                   Послухайте, що нового про танок розкажуть наші друзі Антон і Натка. (Розповідь про українські народні танці «Козачок», «Гопак». Характер танців.)

5.                  Слухання музики. Український народний танець «Гопак» .

-                   Який характер танцю «Гопак»?

-                   Порівняйте його з характером мелодії «Танок осіннього листя».

Фізкультхвилинкапід укр. нар. танець« Козачок».

6.                  Робота з наочністю на дошці.

-                   Зверніть увагу на листочки, ілюстраціїякі нам залишила осінь.

-                   Відтінки, яких кольорів ви бачите? (Теплих.)

-                   Спробуємо передати ці відтінки при виконанні композиції «Танок осіннього листя».

7.                  Зустріч з мультимедійними героями паном Олівцем і пані Фарбою. (За мультимедійним підручником «Образотворче мистецтво. 1клас» (урок №4 «Теплі кольори»).

-                   Розповідь пана Олівця про відтінки, відбиток.

-                   Послідовність виконання композиції «Танок осіннього листя».

8.                  Практична діяльність учнів.

Малювання композиції «Танок осіннього листя» поетапно за мультимедійним підручником (акварельні фар­би, листочки) під супровід музики Філіпенка.

ІV. Підсумок уроку.

1.                  Виставкаі аналіз робіт.

2.                  Вправа «Закінчи речення».

-                   Сьогодні на уроці я навчилась…

-                   Мені сподобалося…



Джерело: noindex
Категорія: Образотворче мистецтво | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 3764 | Рейтинг: 0.0/0
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»
У школі детективів
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]