Тема. Основні та похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами користування фарбами, пензлями, палітроюОрієнтовне тематичне завдання: «Три веселих гноми» (акварельні фарби ). Мета. Ознайомити учнів з основними кольорами, які існують в природі, навчити утворювати похідні кольори; розвивати навички кольорового вирішення малюнка,увагу, уяву, фантазію; удосконалювати вміння роботи з фарбами; виховувати охайність, акуратність. Обладнання: Малюнок-ілюстрація до казки; репродукції картин, малюнки-заготовки для розфарбовування; фарби, пензлик, палітра. Тип уроку. Практична робота. Вид уроку. Тематичне малювання.
Хід уроку. I. Вступна частина. 1. Організація навчання. Перевірка наявності інструментів та матеріалів і правильне розміщення їх на парті. II. Основна частина. 1. Актуалізація опорних знань. - Що ми малювали на минулому уроці? - Що нового ви дізнались на минулому уроці? - Що таке «Лінія горизонту»? - Який ще новий термін ми вивчили? - Які основні завдання композиції? 2. Оголошення теми і завдань уроку. Тема нашого сьогоднішнього уроку «Основні та похідні кольори ». - Сьогодні ми маємо познайомитись з основними кольорами, які існують в природі; - Навчитися утворювати похідні кольори; - Будемо малювати акварельними фарбами протягом одного уроку. 3. Пояснення нового матеріалу. - Сьогодні ми з вами помандруємо в природу. Погляньте на ці дві картини і скажіть чим вони відрізняються. (Графіка і живопис). Який вам більше подобається? Чому? (Колір) - Робота з репродукціями картин відомих художників. - Робота з підручником (аналіз репродукцій картин, дитячих малюнків). - Гра «Впізнай предметний колір». (Вчитель називає предмет, а діти з заплющеними очима називають колір). Огірок, вишня, баклажан, гарбуз, лимон. Так вони мають різні кольори, проте основних кольорів лише три: червоний, жовтий та синій. Основні кольори не можливо отримати при змішуванні інших. Решта кольорів – похідні, вони утворюються при змішуванні двох основних кольорів. - …..за допомогою яких всі художники і ми з вами зможемо написати будь-яку картину шляхом змішування, поєднання, розтягування кольорів. 4. Підготовчі вправи (вправляння дітей в змішуванні кольорів) 5. Робота в альбомах - Є багато художників, які виконують ілюстрації до різних казок, оповідань, літературних творів. Вони називаються художниками ілюстраторами. Розгляньте репродукцію картини Р. Лідберг «Гноми з оленями». Сьогодні ми з вами спробуємо стати художниками ілюстраторами і теж намалюємо гномів. (Педагогічний малюнок). - Яку ви знаєте казку про гномів? (Бесіда про казку.) 6. Послідовне виконання малюнка вчителем. 7. Практична діяльність учнів. III. Підсумок уроку. 1. Демонстрування та аналіз дитячих малюнків. 2. Робота з демонстраційним матеріалом. - Які кольори є основні? - Які похідні? Чому? - Назвіть похідні кольори. - Назвіть на яких предметах існує «предметний» колір? (наприклад лимон – жовтого кольору.) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3390 | |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Людина — частина живої природи |
Всього коментарів: 0 | |