💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 74
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 7 8 »»


Урок № 35

Тема: Урок-узагальнення. Вікторина.

Мета: закріплювати інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва; закріплювати знання учнів про засоби виразності в образотворчому мистецтві, про жанри живопису; закріплювати навички самостійної художньої діяльності, уміння передавати в малюнку своє ставлення до об’єкту, що зображується, досягаючи виразності образу; розвивати в дітей відчуття кольору, спостережливість, уміння порівнювати, висловлювати власну думку, творчі здібності; виховувати позитивні взаємини між учнями, почуття дружби та відповідальності.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2369 | Додав: SYLER

Урок № 34

Тема: Поняття «оригамі» як виду художньої роботи з папером. «Журавлик»

Мета: ознайомлювати учнів із мистецтвом оригамі; поглиблювати знання про історію та технологію мистецтва оригамі; навчати узагальнювати, відкидати зайве, несуттєве; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм; розвивати просторове мислення, дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва оригамі.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2829 | Додав: SYLER

Урок № 33

Тема: Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна узгодженість об’ємної форми та декору. «Українські іграшки».

Мета: продовжувати надавати учням поняття про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-кераміста; закріплювати поняття «декор» та «декорування», навички роботи з пластиліном (глиною); розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, рухів та декорування тварин; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2835 | Додав: SYLER

Урок № 32

Тема: Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. «Опішнянський глечик»

Мета: закріплювати поняття «декоративний малюнок», «елемент», «орнамент»; навчати учнів знаходити найкраще розташування елементів для створення лінійного візерунка; засвоювати основи декоративної композиції; закріплювати навички роботи в техніці лінійного малюнка; продовжувати ознайомлювати з силуетними формами, декором, рослинними орнаментами, процесом узагальнення форми; навчати міркувати; продовжувати навчати дітей працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати спостережливість, акуратність, увагу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2981 | Додав: SYLER

Урок № 31

Тема: Розширення уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору. «Прикрашаємо торт».

Мета: ознайомлювати учнів з основними поняттями «декоративний малюнок», «елемент», «орнамент»; навчати розташовувати якнайкраще елементи для створення лінійного візерунка; засвоювати основи створення декоративної композиції; закріплювати навички роботи в техніці аплікації; почати ознайомлювати з силуетними формами, декором, рослинними і геометричними орнаментами, процесом узагальнення форми; навчати міркувати; навчати дітей працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів спостережливість, акурат¬ність, увагу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3146 | Додав: SYLER

Урок № 30

Тема: Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. «Чарівна країна».

Мета: ознайомлювати учнів із простими геометричними фігурами, основними складовими споруд; надавати учням поняття про архітектуру як синтетичний вид мистецтва; ознайомлювати з архітектурними пам’ятками України; надавати первинні навички роботи у техніці відбитка; навчати міркувати; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості архітектурної форми та її частин; розвивати кмітливість; аналітичне мислення під час виконання дидактичних вправ; продовжувати формувати в дітях уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати дбайливе і шанобливе ставлення до пам’яток архітектури та історії, гарний смак, акуратність, увагу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2883 | Додав: SYLER

Урок № 29

Тема: Поняття про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги), порівняння цих частин за формою та розміром. «Веселий клоун»

Мета: продовжувати ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом образотворчого мистецтва, з поняттям «рельєф»; продовжувати закріплювати навички роботи з пластичними матеріалами; надавати початкове уявлення про будову людини; навчати порівнювати частини тіла за формою та розміром; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні риси напівоб’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення; розвивати вміння передавати свої почуття, емоції, настрій скульптурними засобами; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 4053 | Додав: SYLER

Урок № 28

Тема: Зображення в об’ємі птахів, тварин з урахуванням пропорцій. Узгодження основної форми з елементами декору. «Домашні улюбленці».

Мета: продовжувати ознайомлення учнів зі скульптурою як видом мистецтва; надавати первинні відомості про види скульптури; ознайомлювати учнів із поняттями «кругла скульптура», «пам’ятник», «статуя», «статуетка», «рельєф»; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва; збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3257 | Додав: SYLER

Урок № 27

Тема: Цілісність форми. Особливості створення складної форми на основі простих форм в об’ємі. «Кумедні пінгвіни».

Мета: на первинному рівні ознайомлювати учнів зі скульптурою як видом мистецтва; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); ознайомлювати з поняттям «анімалізм» як жанром образотворчого мистецтва; збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості об’ємної форми; закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми та побудови предметів; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 2988 | Додав: SYLER

Урок № 26

Тема: Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. «Дивовижні метелики».

Мета: ознайомити дітей з деякими фактами з життя метеликів, характерними особливостями будови комах; продовжити формувати поняття   про   виражальні   можливості      теплих   та холодних кольорів; розвивати сприйняття, вміння бачити прекрасне   у   природі та мистецтві, образне мислення, фантазію; виховувати бережливе ставлення до природи, викликати бажання зберегти, її красу.

1 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3853 | Додав: SYLER