У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 81-90
Показано матеріалів: 81-90
Мета уроку: -вчити відтворювати фактичний зміст прочитаного, правильно встановлювати зв’язки між прочитаним; -формувати навички свідомого правильного читання; -розвивати читацький інтерес, увагу, пам’ять, вміння аналізувати, робити висновки; -виховувати найкращі людські якості: щиросердність, доброзичливість, добродушність, прагнення творити добро. |
Тема: Ми знайомимось з дорожніми знаками Мета: Ознайомити учнів з дорожніми знаками, розповісти про значення тих знаків, які зустрічаються на дорогах мікрорайону. |
Тема уроку: Захоплення (можливості)мого друга. Мета уроку: Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Захоплення(можливості) мого друга; Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу; -сприяти розвитку усного та писемного мовлення; Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість; -сприяти попередженню втоми на уроці |
Тема уроку. Число і цифра 9 Мета. Формувати поняття про число 9; учити писати цифру 9; формувати вміння складати рівності на додавання та віднімання за предметними множинами; складати рівності на додавання на основі складу чисел 2-8. |
Тема .Звуки[л],[л]. Позначення їх буквами Л, л («ел»). Мета: вчити учнів правильно вимовляти звуки, позначити їх літерами Л,л («ел»);закріплювати вміння розрізняти функціональне значення звука і букви, виробляти навички звуко - буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух, естетичні смаки;збагачувати словниковий запас;виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Тема. Звуки [д], [д′], букв Д, д («де») Закріплення звуків [д], [д′], букви Дд. Поведінка на природі.Розвиток мовлення на тему: «Природа». Глухі та дзвінкі приголосні. Мета. Закріпити вміння вимовляти та впізнавати звуки [д] , [д‘] в словах та позначати їх буквою д (“де”); розвивати фонематичний слух , мовлення , мислення ; спостерігати за вимовою звуків [д] - [т] ; активізувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до рідного краю. Повагу один до одного. |
Тема: Розрядні доданки. Розкладання чисел на розрядні доданки. Складання і розв’язувапння задач за малюнками. Многокутники. Задачі: Формування математичної компетентності: • Навчити учнів розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки; складати і розв’язувати задачі за малюнками; креслити відрізки; працювати з геометричним матеріалом; • розвивати логічне мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички; • виховувати спостережливість, допитливість, почуття доброти, взаємодопомоги. |
Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображень (обрання формату, розміру зображень). Зимові розваги. Мета: формування предметних компетентностей: навчальна: ознайомлювати з композиційними засобами досягнення художньої виразності зображень (обрання вертикального чи горизонтального формату, розміру зображень); навчати учнів передавати рухи людей на папері; розвивальна: розвивати в учнів уміння працювати гуашевими фарбами; активізувати спо¬стережливість, фантазію, сенсорні уміння і навички; розвивати естетичні смаки, допитливість та уяву; виховна: виховувати любов до прекрасного, природи, дружбу, ко-лективізм; виховувати зацікавленість творчістю художників; емоційно сприймати навколишній світ; виховувати добрими, спостережливими; забезпечувати хорошу атмосферу під час уроку, здатність учнів сприймати матеріал. |
Тема. Сто днів у школі. Мета: виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; формувати пізнавальні здібності першокласників. |
Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Мета. Ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 5, удосконалювати обчислювальні навички, закріпити знання складу чисел, вміння розв'язувати задачі на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. Розвивати логічне мислення, уяву, творчі здібності учнів. Виховувати культуру оформлення письмових робіт, поглиблювати інтерес до вивчення математики через дидактичні ігри. |